![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har endelig nådd EuroBonus Sølv, men fordelene når man flyr *A og ikke SAS er jo ikke akkurat noe særlig.
Har en tur til Canada og USA nå, er det noen som vet om United gir noen ekstra fordeler til sølvkortholdere? Har søkt litt rundt og sett at man kan få premiuminnsjekk og gratis bagasje innenriks USA noen steder, men har ikke funnet noe på United sine hjemmesider som bekrefter dette. Lurer mest på om jeg får et ekstra kolli på vei hjem, burde jo fått det hvis man får +1 gratis på innenriks :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
De har en grei "bagasjekalkulator" her: http://www.united.com/CMS/en-US/trav...edBaggage.aspx
Star Alliance Silver kan sjekke en bas gratis, og betale 100 USD for nummer to (samme som om man ikke har status) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er EB sølv selv og fikk flere fordeler da jeg reiste med United til USA tidligere i år. Fikk prioritert check inn, fast track i sikkerhetskontrollen og gikk ombord i flyet i boarding group 2.
Altså flere fordeler enn sølvet gir meg med SAS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
*S gir vel bare fordeler i USA, utenom noen småting på eget selskap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så er det sånne som fattern også som trodde at EBG ikke gav noen fordeler utenfor SAS... Måtte pent og pyntelig forklare han alle fordelene på tur med United til Hawaii. Det ble nå mer en digresjon, men litt morsomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det heter visstnok Premier Access, fordelene står her: http://www.united.com/web/en-us/cont...s/default.aspx
Premier Access check-in: designated airport check-in lines Premier Access security lane: exclusive security lanes Premier Access priority boarding: among the first customers to board Premier Access priority baggage handling: among the first bags to be delivered Flaks jeg valgte United, Air Canada hadde også greie priser når jeg bestilte |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gir én person med status fordeler for alle i bookingen? | Peppep | Reiseforum | 7 | 11-06-2014 19:51 |
Ingen fordeler som EuroBonus Silver? | FlightDeck | Reiseforum | 50 | 06-06-2014 12:47 |
Vil SAS EB Gull gi fordeler for reiser i C med LH/LX? | KristianSk | Reiseforum | 5 | 21-10-2013 14:01 |
BKK - OSL med LH. EBG-fordeler? | TriStar | Reiseforum | 2 | 17-01-2011 17:15 |
Smaa selskaper med store fordeler | LN-MOW | Flyforum | 0 | 08-08-2006 15:06 |