![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Noen som har gode tips om hva man bør få med seg i Cambridge? "Punting" og Kings College med kapell er jo selvskrevet.
737-simulatoren står jeg over selv om det sikkert gir meg lav cred på dette forumet. ![]()
![]() |
#2 |
AirBussjåfør
|
![]()
Anbefaler deg å ta turen til Duxford som ikke ligger langt fra Cambridge (ca. 15 min med bil). Utenom det du ellers har nevnt er det ikke spesielt mye merkverdig å se i studentbyen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Noe mer enn Imperial War Museum (med masse fly) å se i Duxford?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fitzwilliam Museum. Scott Museet (ligger like i Scott Polar Research Center) - der kan du "lese" i originaldagboken til Scott og bl.a. se den siste entry'en i dagboken - jeg opplevde det som ganske sterkt. Videre er jo hele bysentrum flott og fullt av fine college.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skriv ut en liste over alle collegene og se om du kan finne alle 31
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Var i Cambridge på dagstur fra London for litt siden, veldig flott by. Vi ble med på en guidet sykkeltur rundt i byen med Cambride Bike Tours - http://www.cambridgebiketours.co.uk/index.htm. Er litt skeptisk til slike turer, men denne kan anbefales på det sterkeste! Veldig bra måte å få sett mye av byen på med en dyktig lokal guide.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Har vært noen ganger i Cambridge, men jeg er vel mer av en pub-til-pub type. Sightseeing er ikke helt min greie (har sett to fotballkamper der, og turen til-fra banen er vel det nærmeste jeg kommer). Uansett en trivelig by med god atmosfære og hyggelige priser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Cambridge Airport legges ned for trafikk | Someone | Flyforum | 3 | 10-12-2015 08:11 |
Sun-Air/British Airways åpner Göteborg-Cambridge | FlightDeck | Flyforum | 7 | 18-02-2015 17:20 |
Tips til Scanner? | tigern | Register- og ATC-Forum | 5 | 19-02-2014 13:45 |
Tips til førstegangsreisende til USA? | LN-GAB | Reiseforum | 15 | 05-04-2011 23:45 |
Tips til en TV-Gründer ! | LN-NOL | Flyforum | 2 | 20-07-2009 11:06 |