![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Her kommer noen etterlengtede bilder fra TOS fra min side
![]() Har fått testa Nikon kameraet mitt de siste ukene etter jeg kom tilbake til Nord-Norge. Ingenting spesielt denne gangen, uten om noen få nye regs. Bildetekst er under bildene også denne gangen ![]() Disse SKAL være uten flekker på linsa, men kanskje en liten flekk på ett av bildene men det ble kjapt korrigert ![]() ![]() Starter med en relativt ny Dash 8-Q300, LNWFU ![]() Også de rike kommer flaksende innom noen ganger, denne gang i regi av en Learjet 60, med reg URCHH, som kom fra KBP samme ettermiddag. ![]() Widerøes, Dash 8-103, LNILS kommer inn. Vet dette er litt i overkant overeksponert, men skitt la gå, prøver ennda å finne de rette innstillingene xD ![]() SAS Boeing 737-683, LNRRX, etter ett langt opphold i SK SE produksjon, kom tilbake til SK NO produksjon. ![]() Den slitne Norwegian, LNKKJ, Boeing 737-3YO, taxer inn, litt sliten etter mange år i luften. ![]() SAS sin Boeing 737-683, LNRRX, taxer til rwy 19, for en flight som SK4571 TOS-BOO-TRD denne flotte og varme sommerkvelden. ![]() Norwegians LNKKW, Boeing 737-3S3m kommer inn fra OSL som DY328 ![]() Og til slutt denne SmartLynx A320-212, YLBBC, kommer inn fra AYT som TWI7715 i fantastisk kveldssol! Det var det jeg hadde for denne gang! Mer kommer utover da vi har en haug av chartre utover fra nå av og ut ![]() Allerede 6 Juli kommer intet mindre en 3 stk Blue1/SAS Boeing 717 til TOS fra HEL, med 15 minutters mellomrom, så vi har en del i vente! Ha en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget bra, bildene med fjellet i bakrunnen er knallfine.
Lykke til med sommerbesøkene, ser fram til det ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fantastisk flotte bilder og et nydelig lys
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takker for kommentarer
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lekre bilder i flotte omgivelser. Gleder meg til å spotte litt når jeg kommer opp i juli. Vet du om det er noen gode spotteplasser som ikke er for langt unna terminalen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Rett bortenfor Widerøe Hangaren forbi flytårnet er det en bakketopp du kan stå på, du kommer ikke over gjerdet dessverre, men er bane 19 i bruk så taxer de forbi der da de skal ta av, og de taxer inn der om det er bane 01 som er i bruk.
Tar ca 5 minutter å gå fra terminalen bort til plassen der. Gå ut av terminalen til høyre så ser du flytårnet og Widerøehangaren borte i det fjerne følg veien helt bort og du er der ![]() ![]() ![]() Evt gå ut av terminalen til venstre forbi gammelterminalen, og bort til gjerdet, der kan det stå noen godsaker er du heldig ![]() ![]() Bare å spørre om det er noe mer du lurer på ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ser på reiseruta mi at bakkeoppholdene i TOS ikke blir alt for lange. Men noe knipsing får jeg forhåpentligvis tid til. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder fra nord
![]() ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mer fra TOS takk.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mer kommer Cato
![]() Må bare få noe interessant opp her først, kommer noe 6 juli så da blir det nok en tråd her ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Diverse fra den siste tiden | Even92LN | Bilder & foto | 11 | 18-08-2012 20:51 |
Mange bilder fra den siste tiden | LN-KRF | Bilder & foto | 12 | 01-09-2008 13:41 |
Diverse bilder fra TRF den siste tiden... | KennethGS | Bilder & foto | 6 | 17-05-2008 15:05 |
Diverse fra den siste tiden.. | LN-EIR | Bilder & foto | 11 | 01-12-2007 07:34 |
Noen bilder fra den siste tiden | LCH78 | Bilder & foto | 9 | 17-11-2007 00:39 |