![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Ris. Kaffe og julemarsipan er dagens første kombo. For ytterligere å forsterke kosen så fyres snart peisen opp. Navnedagsfest i ettermiddag - og når den holdes på taket av Steen & Strøm så blir det vel null behov for bil. Nyt dagen alle fedre og sønner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Blir å ta med eldstemann i svømmehallen, da det visstnok fristet lite være hjemme når lillebror får besøk av "likesinnede". Bør vel også få snørt på meg løpeskoene i løpet av dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Nok en tolv-timers vakt i hula her er gang. Det meste tyder på at det blir nok en rolig dag her på bruket. Får bare brette ermene og finne frem noe å se på. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her snør det og det skal visst gå over til regn etterhvert. Spørs nok om det ikke blir mest inneaktivtet i dag. Jeg har en del jobb som skal gjøres og så spilles det jo fotball på fjernsynet senere i kveld.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God søndags morgen fra Majorstuen. Ingen store planer for dagen. Været sier innedag, men det blir i det minste en tur på mølla på SATS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra knausen. Selv om jeg er en grinebiter som misliker alle handelsstandens triks for å tjene penger så digger jeg farsdag. Ble vekket med sang, gaver, nykvernet kaffe, nypresset juice, rørende kort og ferske doughnuts. Det ble også lovet tur med alle fem i Marka.
Intim-julebordet gikk meget bra i går, men frykter påpakk fra HR på grunn av tafsing. Resten av dagen blir kjøkken-tjeneste da det blir gjester til gards. Last edited by SudCaravelle; 12-11-2023 at 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. ingen farsdag her, da vi holder den på en annen tid av året.
Grått og vått ute, men solen skal visst titte frem etterhvert. Men foreløpig er det som en skikkelig norsk høstdag. Men kaffen er i koppen og om litt skal bikkjene fores. Trykkokeren skal også mosjoneres, ny omgang bikkjemat skal produseres. Kylling, ris og grønnsaker står på menyen i dag. …. Og så skal Enga bankes .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
I kveld holder også jeg med Stabæk. Håper dere slår Vålerenga og senden dem et skritt nærmere nedrykk. hehe
![]() |
#9 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Krokstadelva. Fant ut for å få litt kos på farsdagen så måtte jeg i går sende ut ungene med cash og beskjed om å handle noe til pappa. Det ble gjort, og de kom med gave på senga sammen med en kopp Biola i morges. De fikk ikke til kraffekverna, så da var det mest nærliggende å gå for Biola.
Allerede vært en tur i svømmehallen, så resten av dagen blir det å ta det med ro, også blir det hjemmelagde kjøttkaker til middag i ettermiddag ![]() Ønsker alle en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Ingen store planer for dagen her. I går hadde vi skikkelig etablert alenekveld hjemme sammen. Så både "Skal vi danse" finale og "Maskorama".
Til det ble det brødskiver med leverpostei siden vi hadde vært uheldige å bestilt pizzaer med gul løk gjemt under osten. KATASTROFE. Løk på pizza er ren ondskap. Men ble desto mer pizza på hun som bestilte. Og leverpostei er jo strengt tatt også godt. Ha en best dag!
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det sørlandske!
Her ble det en 12 timers natt som gjorde godt. Ingen planer for dagen, og skal bare sitte og stirre i tv-kassa! Er det bare meg som synes at disse helgene går noe vanvittig fortere enn ukedager?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Holmestrand. plutselig måtte man ut å hjelpe til med å få verden til å gå rundt. Dermed går jeg glipp av Enga kampen, men håper å få sett 2 omgang på PC'n.
Hele nordre kortside på Utility arena har blitt åpnet for Stabæk supportere. Det gjorde de da det var solgt 1500 "borte" billetter. Jeg er da bare litt spent på hvor mange som faktisk er STB supportere og hvor mange som bare sier det for å få en billett. Jeg føler meg merkelig rolig og lite nærvøs over at STB skal klare å beholde Eliteserie plassen også til neste år. Dette selv om husstanden blir påvirket om vi rykker ned. Akkurat nå nytes et Thai-måltid, som jeg ikke husker hva heter, Jeg måtte jo ha det etter at jeg i går kveld bukket et Key Premiere hotell i Sukumvit, Bkk. i Februar. Må det beste bortelaget vinne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Flyklapper
|
![]() Quote:
Men jeg merker meg at security er skjerpet. Stabæksupporterne må gå av trikken på Hasle istedenfor Helsfyr. Rene Champions League-tilstander dette ... ![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Farsdag! | KnutW | Flyforum | 11 | 11-11-2018 20:04 |
Farsdag og søn(n)dag:-) | EB | Flyforum | 22 | 15-11-2017 09:34 |