![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Lillestrøm
Posts: 4,404
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2013
Location: Trondheim/Kristiansand
Posts: 381
|
![]()
Flott bilde
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2008
Location: Andenes/ANX
Posts: 92
|
![]()
Ikke mye rom for feil der nei. Rart at de ikke brukte 19R ettersom A340 ikke akkurat er den raskeste maskinen!
__________________
2013: 20. Juni: ANX-OSL DY393 / 21. Juni: OSL-CPH SK455 CPH-EWR SK909 / 27. Juni EWR-OSL SK908 / 2. Juli OSL-ANX DY392 /15. August TRD-OSL SK375 / 18. August OSL-ANX DY392 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2010
Location: Harøy
Posts: 366
|
![]()
Fint bilde, er de nå nylig de har fått på et Norwegian merke??
![]()
__________________
Flysas94 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Lillestrøm
Posts: 4,404
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2009
Location: Oslo, Homansbyen
Posts: 1,930
|
![]()
Takk for dokumentasjon!
Ikke ofte jeg ser maskinene så lavt ved enden av banen på OSL!
__________________
Next up: Mye moro! - Star Alliance Gold / One World Sapphire |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2012
Posts: 232
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2012
Location: London / Stockholm
Posts: 644
|
![]() Quote:
![]()
__________________
Businesstudent, BCN/OSL Gravity, thou art a heartless bitch. ~Sheldon Cooper
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
evig optimist
Join Date: Aug 2006
Location: Kolby gård
Posts: 1,551
|
![]()
det er nok ikke tonnevis nei.. leste et sted at de på 10 minutter taxiing regner 200kg fuel for en A320, mens på en B777 så regner dem med 400kg.. En A343 brenner vel ikke så mye mer enn en B777..
__________________
When children cry and crows fly, you know its going to be a really good lowpass |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,631
|
![]()
Nå flyr man jo forskjellige utflyvningstraseer, så det kan fort bli noen ekstra kilo hvis man tar av på 'feil' bane. Hvis man må krysse den andre traseen. må man kanskje rundt og over, og da går det en del ekstra fuel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2010
Location: Maura, Nannestad
Posts: 1,823
|
![]()
Tøft bilde
![]() ![]() ![]()
__________________
http://www.flickr.com/photos/ingerbf/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2012
Posts: 232
|
![]() Quote:
Som LN-MOW skriver: det er forskjellige utflyvningstraseer for hver baneretning og i og med at denne skulle øst-over så kan jeg banne på han sparte en GOD del ved å ha dep på østre bane. Husk at hvis han hadde tatt av på vestre måtte han antageligvis fløyet langt ut MOT Oslo området og så snudd mtp inn og utflyvende trafikk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
FlyNonstops første avgang til CDG - 25.04.13 | 96adrian | Bilder & foto | 9 | 27-04-2013 13:51 |
SAS A340 i BKK | sk931 | Bilder & foto | 2 | 21-12-2012 17:42 |
SAS ARN-BKK SK975/976 - Når er siste avgang? | LTH | Flyforum | 9 | 18-03-2009 19:33 |
Første tur med SAS long-haul economy: KUL-BKK-CPH-SVG | gardkarlsen | TripReports | 17 | 08-03-2009 11:48 |
Komme for sent til avgang med rabattert billett... | Enhanced | Flyforum | 58 | 15-10-2004 13:42 |