![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God nasjonaldag, og gratulerer med dagen alle sammen
![]() Last edited by LN-NGT; 17-05-2013 at 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God 17. mai fra Berlin (egentlig sen 16. mai kveld)!
Her nytes et godt måltid på PanAsia! I morgen venter program på ambassaden og sjømannskirken!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tidlig ute, sånn er det med jetlag og ønsker å sove snart...
![]() Kos dere, forumister ![]() ![]() Drar på dagen den 17. til SFO . Fruen slippes løs, hun kan byen, jeg har to dager med Madeiravintasting med viner fra før 1900 på en restaurant som heter Sociale 18.-19. Mai... Gøy blir det blant amerikanske - kanadiske venner. Heldigvis oppgradert til F på UA , godt på en kort flight, uansett... ![]() Auda, så ikke at noen var før meg... Last edited by SQ 777; 17-05-2013 at 03:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen og god 17 mai fra DWC. Det ser ut på været som om Norge har vært et veldig snilt barn i år.
Hentet senior i går kveld og han satt hele turen hjem i bilen og spurte med et flir "Åhhhh, så du har aldri flydd Dreamliner?" Da kan man jo gjette hva Qatar hadde satt opp på DOH-DXB ![]() Nå er det en lang frokost på programmet, sjømannskirken klokken 12 (dragen skal kokes i 40 grader i full Vest Telemark bunad), og kvelden skal tilbringes på Al Qasr. Nyt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God, og alt for tidlig, 17 Mai. Straksom rusles det ned til Flytoget, for en tur til The Netherlands.
Happy grunnlovsdag!
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Gardermoen.
Frokost i gullstua, lunch og barnetog i Køben og middag i Chicago. Leker litt jetset i anledning nasjonaldagen. Synd WLAN akkurat har sagt takk for seg på laptop, hardwarefeil, så jeg får antagelig ikke sjekket mail før jeg er hjemme igjen.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gratulerer med dagen, folkens. Her har den så langt vært feiret med å stå opp før kl 05 for å se Angkor Wat i soloppgang. Tung morgen, men det var verdt det. Har nå spist tradisjonell norsk 17. mai-mat til lunsj - Khmer chicken curry with pumpkin and coconut cream, skylt ned med lokal øl.
![]()
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ta Phrom er ruinen du ikke må misse. Legg merke til dinosaurfigurene.
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Man tar lett fine bilder an ansiktene på Bayon.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra kjøpesenteret, har en avtale med Hansen om ikke lenge. Synes jeg så Hr Aas på vei ut av frokost salen her.
Quote:
![]() Ha en flott dag alle sammen!
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God 17. mai ønskes. Her skal man tilbringe dagen foran bøkene, mens kjæresten er med sine venninner og drikker champagne. Ja, ja -- hva gjør man ikke for noen studiepoeng.
Ha en god dag og spis masse pølser! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God Nationaldag Norge!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen og gratulerer med dagen. De siste forberedelsene før det skal bli frokost for 17 stykket gjøres. Får vel starte dagen med en tenåring fra Egly-Ouriet i anledning. Første 17-mai med bunad, så spenningen er vel om jeg får på meg alt riktig. Flagget er oppe om ikke annet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Amatør
|
![]()
God morgen til dere der i vest, her har vi fått i oss noen timer søvn og en tur på fastlandet pluss pluss og nå ble akkurat lunchen fortært på Happy Valley! Kan ikke klage i denne varmen heller.....
Skål! Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen og gratulerer med dagen fra Verdens Ende hvor helgen tilbringes med en Ex Forumist - Utflukt til Veierland står på planen. Betydelig varmere her enn i Anchorage hvor den lille Italienerinnen holder kurs for BP.
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God 17 mai og Gratulerer med dagen!
Overskyet i sør og utrygt for noen regndråper. Satser på at vi slipper fuktigheten ovenfra. Nå er det straks ut for skoletog og så går det nok slag i slag. Ha en fin dag alle sammen!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Front section flyer
|
![]()
God 17.mai fra Sarpsborg.
Ut å se på barnetoget med guttungen og fruen, blir nok en opplevelse for henne å se hvordan man feirer nasjonaldag her i landet. Ha en flott dag, uansett hvor i verden dere er ![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Gratulerer med 17. mai! For min del tilbringes den ombord SK252, deretter OY2656/89 og til slutt TG205. Pinse i varmere strøk føles rett! Først et lite hopp til OSL, og noen timers venting der, så går turen østover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen og gratulerer med dagen fra Forus,
Her i sørvest er det grått og overskyet, dog kom varmen , ca 18 grader i østavinden. Dagens operasjonsamtale med PPI er ferdig her på hovedkontoret og feiringen av 17.mai kan starte. Det blir å heie på barnebarn i 17. mai toget i Tananger med påfølgende feiring ute og inne. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag - 1. 17.-mai dag | Someone | Flyforum | 7 | 18-05-2019 12:57 |
God 17 mai | Hypern | Flyforum | 19 | 18-05-2018 02:58 |
God morgen 17 mai | geirs | Flyforum | 21 | 17-05-2017 20:52 |
TRD Primera Air B738, 7. mai, 8.mai og 22.mai | Trdfly | Spotteralerts | 0 | 04-05-2013 16:39 |
God 17. mai frå KL! :) | zico77 | Flyforum | 29 | 18-05-2012 00:03 |