![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God onsdags morgen (på forskudd). Sjelden man legger seg litt over kl.2200, men når man skal ha fjernaudit av en leverandør i Australia så må man kompromisse litt på tidspunktet. Ergo blir det å rigge seg til på et møterom kl.0600 i morgen tidlig.
Ha en fin dag. Mvh Fjordheim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen 00:01
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen, hodet opp og beina ned tidlig av en eller annen merkelig grunn. Fordelen er at man kom tidlig i gang i dag.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her fra Sandaker kan jeg se Rådhuset, men ikke Nesodden. Så sikten er begrenset Regn og lite vårlig er det uansett. Litt transporttjenester på starten av dagen før jeg skal på rulleskikurs i kveld. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 15-05-2013 at 07:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Gudd maurning fra et solfyllt Trondheim
Her er det sommerværet som har kommet tydeligvis, håper det varer. Blir en tur på helsestasjon med størstemann før levering i barnehage idag,deretter skal man hjem for å se på noe som heter "grill" og finne ut hvordan den fungerer..... :-) Ha en zuuuper dag :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra DWC. Her er det klart og fint så Palmen er synlig, men Iran rett over bukten kan ikke sees. Kontoret er spist opp (ny forum mote
![]() Fontenen skuffet som vanlig ikke - og den eldste arvingen var meget fornøyd. Kona skal på kino med frue-klubben i kveld og jeg skal på middag med noen kunder fra oljebransjen, som fort kan blir fuktig. En dag igjen så lander Senior (med Qatar denne gangen) så da blir huset fylt opp av sladreblader, relativt ferske norske aviser og ikke minst eldgamle franske druer. Nyt dagen.. Last edited by SudCaravelle; 15-05-2013 at 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
I dag meldes det om bøttevis med regn utover dagen, ettermiddagen og kvelden. Kan det være syndefloden? Kontoret er besatt og gomorgen yogurt inntatt (fornøyd nå Sud? ![]() Guttungen skal spille fotballkamp i ettermiddag. Det meldes over 40 mm nedbør bare i de ettermiddagstimene, så det er mulig at det blir vannpolo i stedet. Guuuuuud så jeg gleder meg. Ellers er det gledelig å lese i lokalavisen at FlyNonStop har solgt billetter over budsjett hittil, og at innbookingen fremover ser veldig bra ut. Hører stadig om folk som har reist med dem og alle er imponert over produkt og service og mener at de ligger mange hakk over konkurrentene. Godt at det er noen som tør gå motsatt vei av billigselskapene. Måtte det være liv laga lenge. Og at flere og flere vil betale litt ekstra for en bekvem reise. Nuvel! Får kaste meg over innboksen! Good day dere flyvende fanter! Og God Tur til Ståle som skal få knekt First Class jomfrudommen sin i dag!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ja da får man ta fatt på oppgaven man faktisk kan noe om her inne - "god morgen tråden". Elsket og hatet, akkurat som Japp, men klart av betydning.
God morgen. Straks på Gaustad, og nei, jeg har ikke sagt nei til en upgrade fra betalbar blings (ved vindu) til gratis blings ved midtgang. Vekke-appen fungerer også utmerket. Jeg bare er på Gaustad. En fin dag ønskes.
![]() |
#9 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Holiday Inn Express Warsaw Airport. Forøvrig et fresht og flott flypkasshotell.
I dag går turen WAW-IST-KUL i C-klasse med Turkish Airlines. Hele familien gleder seg til tur, og rekrutten var oppe klokken halv 7 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trønderheimen. Etter to admin-hektiske dagar er motivasjonen litt lenger borte idag. Dagen starta halv seks, så... Vel vel, av trivlege ting går det mot booking av Brusseltur og kanskje Helsinkitur, begge deler i løpet av ca 10 dagar i slutten av mai. Det blir i sofall sjanse på ymse flytypar med bakmontert motor!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Moss!
En skikkelig gråværsdag i dag. Får forhåpentligvis nye bildekk i dag, så det blir vel montering av disse. Ellers blir det vel unnagjort litt husarbeid før kjerringa kommer hjem fra jobb. Ha en fin dag alle! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Cibubur, Jakarta. Sitter på en litt finere kaffesjappe og drikker sjokomokofyfaenkliss. Snakk om overhypa plass, jazzmusikk og sååå fine folk her som konkurrerer om å vise frem mobiltelefonene, laptopene, klokkene sine etc etc. Piss off, det er barn her ute i store gatekryss som må tigge til livets opphold.
![]() Beggar, maybe only 9-10 years old. Jakarta, Indonesia by Cato Lien, on Flickr
![]() |
#13 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra SAS Loungen på OSL, har akkuratt inntatt en noenlunde skuffende frokost (hadde forventa litt mer pålegg enn ingenting fremme) ved lunchtider. Morrapilsen i etterkant hjalp, når serveringsdama omsider til slutt etterfylte med ølglass!
Som Biz har nevnt, om få timer sitter jeg i mitt første sete i Første klasse - og guuuud som jeg gleder meg! Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra SVG
Har en forespørsel til alle piloter i Bristow og CHC, vennligst nekt alle flyginger før kl 0730! ![]() Er på vei til BNN, for så å reise ut ALT for tidlig i morgen... Blir interessant å feire 17 mai offshore i år. Takk for meg... ![]()
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
God moorgen .... fin morgen her vestsørøstpå .. går inn i en periode med 25-30 grader på dagen nå, så vi kan vel trygt si at sommeren er kommet.
Ikkeno spess på skjemaet. Hvis noen skal kjøpe flybilletter i dag, så kan jeg friste med MOW & Egil-show på chatten fra tid til annen utover etter 16.00 ... ![]() Fortsatt mye etterarbeid fra kabinstreiken, men der SAS har 8-10 ukers ventetid for refusjon, er vi nå ajour. Får vi slutt på agentstreiken også, kan vi kanskje få normale arbeidsdager igjen .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Yoyoyo fra Hallelujah land! Sov utrolig godt i Casa Petersen i natt, saa her er man frisk og rask. Om ett part timer baerer det ut til Peterson field og hjem til Chicago og date night.
Giddy up! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Kambodsja. Her er temperaturen mer levelig enn i Thailand og Vietnam, til og med med en liten bris. Deilig, det er vel første gang på halvannen uke at jeg ikke renner bort uten AC.
![]() Har spist en litt rar, men veldig god Khmer-rett som sen middag, og koser meg nå med et glass rødvin. Kan ikke klage på tingenes tilstand! ![]()
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Bare for å gni det inn .....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Bare for å nevne det: CIP Lounge til TK i Istanbul er rå!! Kun First class terminalen til LH som har bedre utvalg på mat og drikke etc. Nam nam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God tur videre til Spualladumpur! Dere får shoppe som gærninger i KLCC Park Mall.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Onsdags Morgen | PerJen | Flyforum | 16 | 14-04-2011 05:19 |
God Onsdags morgen | Gunnar | Flyforum | 23 | 04-02-2009 22:23 |
God onsdags morgen. | Hickok | Flyforum | 20 | 13-08-2008 18:37 |
God Onsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 9 | 23-01-2008 19:07 |
God onsdags morgen | Someone | Flyforum | 14 | 25-04-2007 20:06 |