![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Morrabayer`n er konsumert, nå er det bare å hive i seg litt til, og kanskje enda en til før det må fylles på nytt i kveld.
Ha en knall dag flytullinger ![]() ![]() Streets of Jakarta
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra UAE, hver gang jeg hører/leser Jakarta så tenker jeg på denne NRK korrespondenten med gråhvite krøllene med den voldsomme Jaeren/Stavanger dialekten – og ikke minst parodiene av han..
![]() Her er det en vanlig dag på kontoret med litt møter.. I kveld blir det svømming ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
Grynt fra et av #Ruters skaperverk på vei til kontoret, i motsetning til forrige uke som var uutholdbar lang har denne uka sånn passe med dager på jobb før man skal fly F for første gang på onsdag! Herreminjesus som jeg gleder meg!
ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en av Ruters skinnegående skapninger. En rask sjekk konstaterer at innboksen er veldig full selv om jeg bare har vært borte en inneklemt fridag.
Fotballkamp i kveld, så får prøve å snu sist ukes 12-5 tap.....målrikt blir det sikkert, da kampen før ble vunnet 8-3. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra #ruters røde! På vei for å avlegge en fire timers eksamen i prosjektledelse hvor bla Gantt-, Pert- og en rekke andre modeller skal ut av hodet og ned på papiret for de som måtte kjenne seg igjen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morgen fra et regntungt Sørland.
Her er man trøtt som en strømpe etter bare 4 timers søvn i natt, så en ettermiddagslur er påkrevd. Straks skal man avgårde med minstemann til legen, ellers blir det kontoret resten av dagen. Har også en DM booking jeg må få bekreftet. Men først skal noen alternative routinger sjekkes. Ha en fjong dag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra vestsørøst! Her var det bælkaldt på morran .. kun to små lyserøde grader. Ikke vanlig kost i mai. Nå er solen fremme, så da raser det oppover ihvertfall ...
Ikke så mye på programmet i dag .. blir en tur på dynga, litt gressklipping og så skal badestampen skrubbes ... Det holder vel egentlig det ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Boston! Hadde en fantastisk flight med SQ26 FRA-JFK i C på lørdag, og op-up til F på en Delta MD88 JFK-BOS.
Solen skinner, men det blåser litt ute. Så vet ikke om det blir sykling eller t-banen i dag... Ha en flott dag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Bærum. Her har vi fått en feilleveranse av noe vær, er det noen som savner litt vått møkkavær en plass? Ellers kan man bare si "what a day", og satse på en bedre dag i morgen.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Blurp... Efta fra Lillestrøm. En kontraoptimal flytur hjem fra MUC med SK4760, etter en durabelig arbeidsuke på messe. A&B var fylt med en far og to små barn som først var i "tralallalalallaaaaaa-slag" for deretter å sovne på tvers, absolutt over det hele. Mannen på setet bak meg var så lang at han måtte bøye seg for ikke å subbe i taket. Man kan nok forestille seg hvor knærne hans var.
Vel, vel... De har like stor rett til å være ombord som meg, og de hadde det neppe noe bedre. Billigste eco billett hadde jeg som vanlig også kjøpt, så det er vel egentlig lite grunn til å sutre. Men nå - soffa, tv, sjokkis og ikke noe mer. Tarraaaa
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Morgen fra Jakarta | Fnate | Flyforum | 9 | 06-11-2018 19:17 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Priser fra Jakarta - Barcelona i C? | MountainDew | Reiseforum | 4 | 16-03-2011 10:04 |
God Tirsdag Morgen fra Jakarta | OJB | Flyforum | 1 | 11-10-2005 05:53 |