![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
http://www.swiss.com/countries/CH/en...ade_PR_CH_EN02 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Men samtidig sliter jeg med å finne de superbillige eco billettene til 500kr hver-vei til ZRH, hvilket gjør at basis prisen man legger upgrade fee'n på blir høyere og tilbudet totalt sett blir ca likt hva jeg f.eks reiste på i sommer.
Men for all del, fortsatt hyggelige priser og årets beste flytur var definitivt min kveldsflight OSL-ZRH i biz i sommer |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Er det ellers billigere å kjøpe oppgradering etter man har bestilt en Economy Class-billett, eller er det samme pris som å bestille Business Class (J) i utgangspunktet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
De rabaterte intra-Europa biz billettene er det samme som en oppgradert eco billett, slik at det skal være likegyldig når man betaler for oppgraderingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nettopp. Skal forresten fly SWISS i morgen med Business Upgrade!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bumber denne.
Har en flight med Swiss om ikke så lenge (intra-euro), og ser at jeg har muligheten for å upgrade min reise bak gardinen i klasse T og L til biz for 65 per vei. Noen som vet hvilken bookingklasse jeg blir opgradert til?
![]() |
![]() |
#7 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Det er vel P klasse som du blir oppgrader til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Skal med Swiss til ZUR på torsdag, og har lyst til å oppgradere til business. På "min reise" siden hos Swiss får jeg beskjed om at Business Upgrade Europe ikke er tilgjengelig på denne bestillingen, men det antar jeg er fordi jeg har bestilt via bookingbyrå og reisen inkluderer flere selskap. MEN, og nå kommer vi til (det dumme) spørsmålet; hvor skal jeg rette denne forespørselen når jeg kommer på OSL? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
De kan ikke gjøre noe med dette på Osl. Har spurt tidligere.
Jeg har også forsøkt ulike strategier for å få til en slik upgrade, og det ser ut til at billetten må være bestilt hos Swiss for at tilbudet skal komme opp online. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så man kan altså ikke få kjøpt oppgradering hos handling agent eller ved check-in?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Garantert business upgrade hos Radisson | Fnate | Reiseforum | 10 | 21-10-2015 15:35 |
Upgrade D til F - Swiss | trondove | Reiseforum | 1 | 11-03-2013 00:34 |
Swiss Longhaul Cash Upgrade ved check-in på US - EU reiser | LNv22 | Reiseforum | 0 | 05-07-2011 14:23 |
Stand-by upgrade til Business | Papz | Reiseforum | 6 | 29-12-2010 12:45 |
Halv pris på intra-europe business-upgrade hos Swiss. | fluxie | Reiseforum | 10 | 01-12-2010 18:39 |