![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Endelig freddan. Som skiftgående personell skal jeg ikke på jobb før 19 juni. Hælskåte det skal bli digg. Helgen blir til å varme opp feriemodusen for den store turen til Jakarta på mandag.
En helt utrolig deilig følelse dette herran herran herran her ![]() Ha en snaksy dag, nattvakten min er kun en time igjen.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag! Er i samme situasjon, kl 14:00 starter en måneds ferie!
![]() Et kjapt spørsmål til flynerdene - skal jeg gå for Vietnam Airlines' 332 eller 772 fra HAN til SGN? Prisen er lik og det er bare 30 min forskjell på avgangstidene.
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
God morgen, her er man omsider på vei til jobb etter en liten avstikker innom John Collets pl. hvor man fikk foreviget flere trikker på et bilde enn det er på Jernbanetorget i rushtiden!
I motsetning til forgjengerne i denne tråden som vet å vri kniven i såret har jeg ikke ferie før om halvannen uke, enda godt det er fredag ikveld som ikke avrundes før etter Tom Waits i morgen en gang! Ha en fin dag, folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Front section flyer
|
![]()
God morra'n fra Sarp.
Barnehelg og full fart på programmet her. Ha en strålende fredag ![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Grefsenveien, på vei til kontoret for nok en arbeidsdag + lesenatt på kontoret. Eksamen om 20 dager, på tide å sette seg inn i pensum.
God fredag ønskes! B772, så klart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. På plass på kontoret og satser på ingen overraskelser, slik at jeg er hjemme til "kommunal"-tid. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Mornings fra Trondheim
Kona har seinvakt,så hun tok med eldstemann til barnehagen og gir meg en halvtime "fri" på morran ![]() Håper så mange som mulig kan bli med på Fly & Øl avd.Trøndelag. Ha en strålende fredag alle som en ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra en lang tunnel. Nettopp røyk siste av 2 langhelger bort i jobb da en ny storkunde fant ut at de skal ha stormøte søndag i pinsehelgen. Himmelspretten er allerede booket opp.
Arrrrrghhhhhhh blææææh etc etc etc også videre. God morgen ja. Grompf
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra et solfullt TOS:
http://weather.cs.uit.no/ Jentungen ville besøke bestefar så dermed har hun spandert bonustur og man begir seg østover med WF 696 i kveld for å bli plukket opp av opphavet på KKN, for deretter å fraktes ut til "Pikku Suomi" - Varangerfjordens perle. :-) Partyministeren var forresten innom i går og presenterte stortingsmeldingen om norsk romvirksomhet: http://tv.nrk.no/serie/distriktsnyheter-nordnytt#t=0s Lover milliarder til romsatsing |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Aaaarg! Fredag ja. Det betyr dobbel jobbing her. Og med dugnad i borettslaget i morgen blir det ikke mye helgefølelse her!! Men det er nok derfor jeg drikker!!
Kvelden i går ble brukt til å tråle ANA tool for ledige F seter til fjerne østen i sommer. Gledelig å se ledige plasser både med TG og OZ. LX og LH var ikke å oppdrive nei. Største problemet så ut til å være ledige plasser på turen fra Norge og ut i Europa til hvor disse flyr fra. Men noen utfordringer må man jo regne med. Med siste tilbudet fra DM spørs det om man ikke må se på muligheten for en tur ja. Blir vel siste sjanse til å fly F på relativt lenge dette. Nesten så jeg har begynt å glede meg alt. Kanskje feire med et lite glass? Snart lunsj, mon tro? Hæppi hælj!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tenkte at 332 var en fordel pga 2-4-2, men får adlyde og booke 772.
![]() Neida, LifeMiles gir fortsatt mulighet for å fly billig C og F. Riktignok må man booke fra en hub hvis man skal ha F, fordi man ikke kan mikse klasser, men festen er ikke over enda. ![]()
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 03-05-2013 at 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, gjort unna noen telefonmøter og litt småplukk. Fikk plutselig noen timer ledig så da tror jeg at jeg skal ta en tur til den lokale bilpusheren for å se om han har noe gøy av årets modell jeg kan få låne et par timer. Ha en fin dag!
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Fredag og innehaver av nytt pass som skal få kjørt seg. Ingen kø for avhenting idag tidlig.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God ettermiddag, ligger flat i hagen med en Miller Lite, Iglesias på spilleren og en deilig røkt spansk skinkestek (sosial dumping?)
![]() Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra ruinparken i gamlebyen,
alle forberedelser til morgendagens glade hovedpunkt for 10 ungdommer er nå i orden, inkludert bildeserie på PowerPoint. (det er ikke alt i ruinparken som er gammeldags ![]() Så på søndag skal jeg fly Finnair for første gang ![]() Ha en god dag og en god helg!
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Gooood morgen, ja !! Fredag her også. og om ikke skiftplanen lyver har jeg en tredagers å glede meg til. Fruen er på vei hjen fra South Dakota, men med lang liggetid i Denver så hun er ikke hjemme før ved middagstid. Guttungen har dratt på skolen, så jeg sitter her uten bil. Føler meg litt naken, men det går vel ... Får bruke gresskjipperen hvis det kniper.
Litt fredagsmusikk kanskje? Synes dette var en artig historieleksjon, og nesten flyrelatert også - ihvertfall transportrelatert! Skikkelig catchy ihvertfall! https://www.youtube.com/watch?featur...&v=21QqXumEWFU |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Blir litt ekstrajobbing denne helgen også, helgefri er oppskrytt!
![]() |
![]() |
#18 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Etter mange år som ølhund lærer man seg mer og mer hvert øl til sin tid ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Freddan | Someone | Flyforum | 9 | 08-01-2016 19:04 |
God freddan | Someone | Flyforum | 16 | 15-11-2014 00:04 |
God freddan | Someone | Flyforum | 13 | 07-11-2014 21:44 |
Endelig freddan som varer til freddan. | ENGM 911 | Flyforum | 33 | 25-10-2013 23:01 |
Endelig freddan! | Hickok | Flyforum | 24 | 27-02-2009 20:06 |