![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tæt samarbejde med Ryan Air
Avisen erfarer, at lufthavnens nye strategi går ud på at lade lavprisflyselskabet Ryan Air flyve i fast rutefart til en europæisk storlufthavn med et vidtforgrenet rutenet. Eksempelvis Frankfurt eller Amsterdam. http://www.tv2oj.dk/artikel/161187:O...r-lufthavn?rss Tja...det må jo være en joke, det her.... Et eller andet har de misforstået, det kan jo ikke være muligt.... JEg kan slet slet ikke, overhovedet ikke, se FR flyver AAR-FRA !!!! 2 gange dagligt...ikke engang 1 gang om ugen .... Lige nu flyver de jo ganske meget på HHN, men det er jo milevidt fra FRA... Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg håber da at det (som så ofte før) er journalisten der komplet har misforstået sagen. Hvis det reelt er ledelsens strategi, så ser fremtiden da ikke lys ud for AAR, hvis man tror at FR kan tilbyde et netværk.
Et eller andet stemmer ikke. Jeg kan (selvom det ville være en kedelig udvikling) til nød forstå hvis AAR vil konkurrere med BLL om FR's ruter, men at tale om netværk og FR i samme sætning er jo direkte dumt. Hvis ledelsen reelt mener dette og ikke har større kendskab til flybranchen, så tror jeg desværre AAR går en sort fremtid i møde ![]()
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sun Air skal fly AAR-CPH-AAR i April | Trdfly | Flyforum | 1 | 19-03-2014 13:00 |
airBaltic med ny strategi | FlightDeck | Flyforum | 7 | 12-07-2012 14:48 |
Ny langrute strategi? | Redcap | Flyforum | 96 | 25-10-2007 03:05 |