![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Fly Nonstop kjører kampanje på den for dem dødelige ruten Sørlandet - Berlin fram til 17. juni. Priser fra snaue tusenlappen er ikke galt...
http://flynonstop.no/destinasjoner/berlin
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Endelig konkuransedyktige priser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Synd likevel...Ikke mange kan dra på så kort varsel, spesielt en tur må bli kort. Så det øker vel litt over 1 pax.... Ønsker selskapet vel, men....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Men er tidene konkurransedyktige? De flyr kun mandag og fredag så det burde ligge ann til å bruke dem til helgetur, men tidene er slik at man må bruke 2 fridager og det uten at man får noe særlig mere tid i Berlin.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er tilbud på London også, fra 998,- for reiser i juni og juli.
Her er tidene mer gunstige med torsdag kveld til søndag kveld i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Joker
|
![]()
Takk for tips! Kanskje jeg skulle tatt en liten tur, mest for å ha "testet" selskapet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Juletur til Berlin med Air Berlin | Fbu76 | TripReports | 4 | 02-01-2014 08:47 |
Air Berlin, i form av Niki, til Berlin | Someone | TripReports | 7 | 19-04-2012 22:39 |
BA med ny rute til Tokyo Haneda, pluss nonstop til Sao Paulo og Buenos Aires | Stian | Flyforum | 8 | 21-09-2010 14:18 |
Air Berlin eller Norwegian til Berlin | kristian | Reiseforum | 22 | 12-06-2010 08:41 |
Til Berlin med Air Berlin, DUS-TXL-CGN | WF-380 | TripReports | 14 | 13-04-2009 16:26 |