![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Får Billettene til 5000kr t/r i august med Norwegian. Er dette `as cheap as it gets`, eller er det en høvding eller to å spare på å ha litt is i magen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Når er dette?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I august. Lurte du på eksakte datoer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ja, det stor forskjell i pris i begynnelsen og slutten. Sjekket kjapt på Orkide Travel, og der er pris på SAS/Thai og Norwegian ikke store forskjellen. Når du tar med mat, drikke, bagasje, kredittkort osv. på DU, så kommer du vel ut med samme pris tenker jeg. Fant i hvert fall 6.100 med SAS/Thai, og veldig mye lavere enn det kommer du neppe. Du kommer i hvert fall ikke en høvding under 5000kr i august, selv om du venter! Hadde du reist i november, så kanskje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ok, da tenker jeg at jeg bare bestiller. Får turen til 4300 om jeg reiser ut i slutten av august, og hjem igjen i begynnelsen av september.
Har du(eller andre) erfaringer prismessig med å finne hotell der borte når man kommer fram, kontra å bestille på nett før man drar ned? Tips til billig 3stjerne-ish hotell noen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Grande Centre Point Sukhumvit er et kjempefint hotell med god veldig go standar, tros at det er et lavpris hotell, men de har standar som skulle ha tilsid noe annet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det så veldig fint ut myhrair, men var dessverre ikke tilgjengelig på mine datoer, iallefall ikke på hotels.com. skal sjekke litt rundt senere.
![]() Når jeg har utreise 28 aug. og hjemreise 5 sep., hvilke datoer skal jeg bestille hotell på da? Tenker med tidssoner og slikt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Husk at DU har forferdelige flytider fra bkk, 0700 etter hva jeg husker. Og du må nok tegne med noen kroner i mat/drikke på tolv timer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Lander du datoen etter du reiste står det f.eks: 12:50 +1, der +1 refererer til datoen etter du dro. Mest behagelig er jo å ha hotell til datoen du reiser hjem, så vil anbefale det ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Er det ikke 09:00 da??
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Mulig jeg husker feil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Og ofte er det vel sånn med flypriser - finner man en pris man synes er grei, så kjøp billett og dropp å sjekke etter det så slipper man frustrasjon.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Planlegging - Thailand, Vietnam og Kambodsja på 16 dager (BKK-HAN-SGN-PNH-REP-BKK) | Peppep | Reiseforum | 23 | 03-06-2013 23:56 |
TRD-AMS-BKK reg? | Trdfly | Register- og ATC-Forum | 1 | 14-01-2013 00:08 |
Nok en i serien med navnet på magen | Lennart | Bilder & foto | 10 | 26-08-2010 22:03 |
TRD-CPH-BKK-USM | 3tflyer | TripReports | 2 | 06-03-2007 23:36 |
Swefly OSL-BKK NYO-BKK från 8 dec 2005 | Per | Flyforum | 4 | 12-04-2005 16:26 |