![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Solen skinner og vi har alt vært oppe en stund. Blir værende her hos de gamle på Skillebekk da kona skal ha jentefest i kveld så har kastet oss ut. Så snart besteforeldre kommer fra jobb blir det en løpetur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
God dag fra Trøndelag også, hvor vi fortsatt kan skryte på oss vær i form av regn, og regn, og regn. Men det positive er, det lukter helt fantastisk godt når man går til bussen en tidlig morgenstund. Ble så tidlig i dag at alle nattflyene fortsatt sto på TRD da vi passerte, kjenner kanskje abstinensen krype på...?
Ha en flott dag, sol eller regn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen aus Frankfurt. Sitter her med en bolle og en latte og slapper av litt etter transfer fra Oslo-kjerra. Rutinemessig flight hit - satser på det samme videre. Radisson slår som vanlig til med de heftigste overbookingene på de korteste nettene - fikk denne gangen fin toroms leilighet i 6. etasje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Som hanswest nevner så regner det her....selv om det er oppholdsvær akkurat nå. Idag blir det KUN avslapping på soffan når jeg kommer hjem.Gud bedre det blir en travel dag Ha en fin fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjords vidder!
![]() Grått og regn/opphold om hverandre og ca 11 + akkurat nå. Morgendagen later til å by på sol av alle ting, nesten uhørt. ![]() ![]() Ha en fortreffelig fredag!! ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 12-06-2015 at 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Siste eksamen venter i ettermiddag så etter det er det sommerferie og det må jo feires som den gode studenten man er. Så er det bare å skru på spareblusset fram til lånekassa stiller opp med penger igjen i August
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God fredag fra ankerplass utenfor Sao Tome, venter på at noen folk skal komme om bord før kursen blir satt mot "The city of excellence", nemelig Lagos.
![]() |
#8 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Trodde "City of excellence" var Trondheim jeg..
![]() Hehe, god ettermiddag til alle. En flott helg ønskes alle, uansett om dere sliter med sol eller varme... Ingen skogbrannfare her, ei heller fare for brent grillmat. Må evt kokes da... Nyt helgen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Forus. Snart helg og sånn er det. Ferdig snakka!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Nittedal
Her nyter man fridag i solen. Fått gjort litt indretjeneste og kost seg i solen. Tenkte jeg skulle ta en runde innom min lokale VW pusher (Møller) for å ta en titt på en Golf men der var fredagsfølelsen så lang fremskredet at de ikke orket å hjelpe en mulig kunde, så jeg tuslet avgårde. Ikke så veldig imponert egentlig... Nå litt handling før helgen setter inn. God helg ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredag morgen fra Oslo | ATC-flyradar | Flyforum | 22 | 16-06-2018 12:12 |
God fredag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 32 | 11-05-2018 23:12 |
God fredag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 22 | 03-02-2018 11:12 |
God fredag fra Oslo | Someone | Flyforum | 15 | 26-06-2015 17:47 |