![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Blir litt farting fram og tilbake fra Osl og Lax siden jeg studerer her borte. Skal nå snart hjemover igjen og lurer litt på hva jeg skal fly med.
Har til nå ikke prøvd Swiss, så lurer litt på hvordan økonomi produktet deres er i forhold til lufthansa? Setepitchen, tvene, film og serie utvalget, og alkoholservering etc. På forhånd takk Carla |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg syntes de er ganske like i y men prøv å ungå FRA på conection da MUC og ZRH er mye enklere og mere oversiktlige.
Jeg ville gått for de med tider. Evt pris om du betaler selv og poengopptjening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bruker LH A380 til LAX?
I så tilfelle (basert på FRA-SFO og LAX-ZRH): LH A380 any day over LX A340 i economy!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flyr ofte gjennom FRA og synes det er helt greit, men fortrekker heller MUC. Hadde en flott flight med 747-8 over hit for en to måneder siden, men liker å prøve litt forskjellige ruter og flytyper.
LH har 747-8 til Lax fra Frankfurt Last edited by carla; 15-03-2013 at 00:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Synes det aller meste er veldig likt på økonomi, er ikke spesielt imponert over noen selskaper egentlig.
Her hadde jeg uansett valgt Swiss, kun på grunn av bedre og mer oversiktig flyplass i ZRH. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Swiss har vel kun 2-4-2 config i Economy på longhaul, mens LH har plenty med 3-4-3. Reiser man alene, er en 2-seter alltid å foretrekke, i tillegg til det overnevnte om Zürich/München kontra Frankfurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg synes LX ligger hakket over LH i alle klasser. De er litt mere som i gamledager med kluter osv :-) Jeg synes faktisk LX A330 er langt mer komfortabel enn A380.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for innspill. Da blir det å prøve Swiss denne gang. Har til nå flydd forskjellig flyselskap og rute hver gang så får prøve å fortsette med det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa og SWISS bestiller nye fly | FlightDeck | Flyforum | 18 | 24-09-2010 10:56 |
Tre SWISS- og Lufthansa-flighter | FlightDeck | Register- og ATC-Forum | 2 | 03-01-2010 12:03 |
Utvidet samarbeid mellom Lufthansa og Swiss | LN-KGL | Flyforum | 8 | 05-07-2009 23:46 |
Swiss vs Lufthansa | kristian | Flyforum | 2 | 31-07-2008 12:54 |
Lufthansa overhodet ikke interessert i Swiss | MD90 | Flyforum | 4 | 27-09-2004 09:53 |