![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Nå har jeg booket både US Airways og American Airlines i 1. halvår 2012, domestic, men så leser jeg så mye negativt her i Flyprat om disse selskapene, at jeg lurer på hva jeg skal booke neste gang. Jeg fløy med Continental MIA - EWR, gratis mat og god service, men cabinpersonalet er jo ikke så vennlige slik man er vant til hos kjente europeiske selskaper.
Er det noen som kan nevne 3 amerikanske selskaper som har en service på domestic som er på nivå med det man får i økonomi hos de store selskapene i Europa ? Jeg måtte ut med en god del $ på US Air for kofferten, selv om den var under 20 kg., og på AA transatlantisk måtte jeg ut med $ 5 for en liten flaske vin. Vin til maten, ihvertfall en liten flaske er vel gratis på europeiske selskaper på slike langruter. Hvilke amerikanske selskaper kan man sammenligne med LH, SK, KL, LX og lignende ? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Voldsom prisøkning domestic USA... | Fnate | Reiseforum | 18 | 16-11-2015 12:46 |
Vil SAS Plus til USA gi domestic first hos United? | bmgzor | Reiseforum | 7 | 27-03-2014 17:32 |
International --> domestic USA. Innsjekk av bagasje på nytt? | hellbilly | Reiseforum | 5 | 05-05-2011 07:28 |
First Class Lufthansa og United, inkl domestic Premium Service JFK-SFO | Hawkboy | TripReports | 43 | 07-09-2010 22:01 |
UM SERVICE CHARGE - DOMESTIC NORWAY | JEP | Flyforum | 28 | 02-04-2005 19:44 |