![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg hadde tenkt å bestille, men jeg finner ikke ut hvem som skulle starte med denne ruta, får ikke opp dette valget på noen av nettsidene. Hvor skal jeg søke?
På høy tid at to såpass store byer får direktelinje, det er noe som ikke stemmer når de to byene har vært uten direkte flyforbindelse i alle år med unntak av en kort prøveperiode med F50 eller hva det var...det tar jo for lang tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sas Braathens skal starte med den ruta, men jeg tror det er fra sommerprogrammet den 29 Mars.
Scandinavian Airlines SK 4480 Sola (SVG), Stavanger, Norway 06:25 Vaernes (TRD), Trondheim, Norway 07:30 Non-stop EQV 1h05min Daily except Saturday Sunday |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
dessuten går det en HAUG (8) av avganger SVG-BGO-TRD, der det er samme flyet som går hele veien. Direkteruten tar 1:05, mens via BGO tar det 1:50
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ruta ligger inne på wideroe.no dersom du søker på en avgang etter den 29. mars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Helt korrekt, men enkelte av disse går også via AES.
På høy tid at det kom en direkte rute. Næringslivet er ikke så vedlig interessert i å fly sightseeing tur langs kysten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja dette tror jeg er en rute som kan gjøre det bra. Mange som skal mellom Stavanger og Trondheim vil jeg tro. En tidlig morgenavgang og en retur på ettermiddagen vil nok bli godt mottatt av oljeansatte
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja da fant jeg det, men fikk litt baksveis av den avgangstiden. Får også bedre priser via BGO men det skyldes kanskje at direkteruta får godt belegg. Time is money
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Dette var egentlig WF's rute ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og min sønn, som ikke er spesiellt opptatt av fly, skal reise TRD - SVG i morgen.
Ved booking (pr telefon) fikk han opplyst at det var "direktefly". Har BUSK blitt så desperate i konkurransen med Norwegian, at de tyr til "halve" sannheter? ![]() mvh
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her er det ikke snakk om hvordan vi som "vet", ser på det,
men en vanlig passasjer som bestiller en reise. Vil tro at for de fleste, betyr "direktefly" - nettopp det. Og hvordan "vanlige" passasjerer opplever dette er vel det viktige, når de neste gang skal velge selskap. mvh fra Trondheim Syd
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Der er fundamentalt forskel på non-stop og direkte flyvninger, så længe der er tale om samme flynummer og samme maskine er der tale om direkte fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Trondheim Syd her og ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da fikk jeg booket på NONSTOP-ruta, tok seg betalt men jeg er ikke SÅ glad i å fly...har annet å gjøre enn å sitte i flyet på BGO og tvinne tomler.
SVG-TRD skal være en 737-800, de venter visst litt pågang her ![]() Hekkan...så glemte jeg at det kan bli streik! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Icelandair reduserer på Bergen-Stavanger/Trondheim | Someone | Flyforum | 9 | 28-01-2015 19:05 |
Trondheim - Beijing - Hong Kong - Trondheim billige flybilletter | -Sindre | Reiseforum | 15 | 22-08-2012 18:44 |
Trondheim-Frankfurt-Barcelona-Alicante-Madrid-København-Oslo-Trondheim | Novair | TripReports | 19 | 07-02-2012 21:02 |
Karibien direkte fra Bergen, Stavanger og Trondheim | MD11 | Flyforum | 5 | 20-06-2008 07:05 |
Finnair til Stavanger og Trondheim... | EB | Flyforum | 17 | 22-07-2005 09:35 |