![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,394
|
![]()
Boeing innførte i desember en ny prosedyre for bruk av registreringer under testflights for ikke-amerikanske kunder (alt annet enn N-), visstnok for å harmonisere med noen EU-regler. Det medfører i praksis at følgende vil skje:
First flight Renton-Boeing Field som vanlig med Boeing testflight tag (737). Beholdes til maskinen er malt og kundens reg er påført. Frem til 'Export Certificate of Airworthness' utstedes brukes denne. Etter at sertifikatet er utstedt bruker man en unik Boeing N-reg for gjenværende testflights. Kundens registrering brukes så for flyaway. Når det gjelder maskinene bygd på Everett, er jeg ikke sikker på om de trenger Boeing-reg for First Flight hvis de allerede er malt, men ellers er prosedyren den samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Røyneberg/Sola
Posts: 6,308
|
![]()
Hvorfor har ingen B787 kundenummer i resten av typenummeret ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,394
|
![]()
Det vet jeg ikke ...
Last edited by LN-MOW; 21-01-2013 at 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Røyneberg/Sola
Posts: 6,308
|
![]()
Sorry, mr ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva synes dere som Sterlings nye logo | Trety | Flyforum | 19 | 01-04-2008 12:31 |