![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Da er vi snart i ett nytt reiseår. Hadde vært hyggelig å høre om deres reiseplaner i det kommende året??
Jeg kan fort fortelle litt om mine: jeg hoppet på tilbudet til finnair og bestilte osl-bkk-osl 1-29.7.12 Til slutt ble det osl-hel-bkk-cmb-male-cmb-bkk-usm-bkk-hel-osl. Alt i C for rundt 20 000,- som jeg synes er en grei pris. Har aldri vært på sri lanka eller Maldivene så reisetips taes imot med tak. Så hva er deres reiseplaner for det kommende året??? Powell |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg skal til Taiwan i påsken! Favorittlandet mitt det :-) Ellers er det som vanlig avhengig av hva slags tilbud som dukker opp. Tar gjerne en tur til Tokyo i Q1 hvis prisen er den rette, og det samme med Chicago :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke noe avansert på undertegnede og familien (2 ADL, 1 CHD og 1 INF).
En liten svipptur med DY til LON er lagt inn samt en sommerferieuke ved Gardasjøen. Sistnevnte gjennomførest med KL til VCE. Håper også på en tur til ABZ også iløpet av året. Men har åpninger dersom et eller annet flyselskap åpner direkterute fra TRD til et interessant reisemål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jeg røk også på en Finnair tur 17.mai helgen. Det blir med Bangkok på meg, om jeg ikke finner på noen andre sprell når det kommer til stykket. Skal også på den årlige turen til Las Vegas 01.mai uken, samt helt sikkert til London/rest og UK en 8-10-12 ganger. Skal også noen ganger til Syden (les:Spania), så totalt sett ser det bra ut. Alt dette før januarsalgene starter... Jeg har vel noe slikt som 10 ukers ferie til neste år, men rekker sikkert ikke ta ut mer enn 3-4 til neste år heller. Kanskje ekte sommerferie (les: 3 uker sammenhengende fra mai-august) for en gangs skyld blir noe av. det hadde vært fint.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Egentlig burde vi flypratere vært i hverandres nettverk på f.eks. Tripit :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tripit? Hva er det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
https://www.tripit.com/
Her kan du laste opp bestillingsbekreftelser hver gang du booker en flyreise, så får du en flott oversikt på ett sted med tidspunkt, flightnumre og bookingreferanse. Finnes på web og som apps for ymse telefoner. Jeg har brukt Tripit siden i fjor, og er superfornøyd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lurker
|
![]()
Neste år er foreløpig London, San Francisco, Chicago og New York på tapeten. Det samme er Bergen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() På den annen side. Bergen er jo strengt tatt ikke i Norge, så da er det vel OK. Jeg har alltid ment vi burde ha passplikt inn og ut av Republikken.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God idé det med TripIt! Hvem tar action?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tripit er genialt. Neste år blir det nok en tur til Florida, denne gangen med Icelandair. Russlandstur med Lufthansa er også bestilt. Ingen jobbturer planlagt, men der kan det jo kanskje dukke opp noe, til Dusseldorf mest sannsynlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Om ikke annet har jeg mars måned spikret. Først ny DM F-tur til Seoul og Thailand, så Dublin for nm i poker. Og skulle det (gud forby) gå bra der, ender man vel kanskje opp i Las Vegas til sommeren
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det blir Cuba til senvinteren
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Litt i tenkeboksen enda, men satser på en tur til Romania og enten Iran og Armenia eller en tur tilbake til Nord-Korea. Time will show
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Vennskapsbesøk til Bangkok Kommune, som representant for Stjørdal Kommune, i Januar.
Tradisjonell chartertur til sommeren, Mallorca, Kypros eller Tyrkia. Skal ha med meg KLM sin MD-11 i løpet av året, før MD-11 historien er slutt. Last edited by Trdfly; 09-12-2012 at 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Familien har mumlet om både Sør-Afrika og Østen, jeg har sagt at jeg blir gjerne med.
Ellers er det ingen konkrete planer, men noe burde man da få til |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Last edited by FlightDeck; 09-12-2012 at 01:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sounds like a dirty job. But someone has to do it...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg har i flere måneder prøvd å booke en tur for neste sommer til Aitutaki som nå stå helt i toppen av min todo-liste. Ser ut til at jeg må booke kun til Rarotonga først, men selv der kommer jo prisen over 15k. Billetter jorden rundt vil bli enda dyrere og ta lengere tid uten å legge til noen destinasjoner som jeg ikke allerede har besøkt.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NAX524, 23.04.2013 | webbe | Register- og ATC-Forum | 1 | 25-04-2013 08:33 |
H1N1 - påvirker det deg og dine reiseplaner? | jcnorway | Reiseforum | 43 | 29-07-2009 14:57 |