![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har du problemer med å ta med vinflasker på fly når de må sendes i kofferten.
Her finnes svaret. Noget dyrt, men dog et godt alternativ. Hvis det er noen der ute som lurer på hva de skal kjøpe til meg i julegave i år, kan de ta dette som et hint! ![]() http://reserva.no/index.php?route=pr...tegory&path=62 God Jul! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg tror jeg holder meg til det vanlige med å putte flasken i en pose og surre klær rundt. Det har gått bra i alle år. skulle det skje noe så er alikavel inholdet i kofforten mindre vært en denne spesialkofforten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Litt mer om saken: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=102591
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har reist endel ganger nå, kjører også flasker i en pose inni noe klær, plasser de så godt i hardcase samsonlite'n.
Har 100% suksess rate med det så langt...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Har huset fullt av isopor bokser beregnet på vinforsendelse med post, FedEx etc. Disse midt i kofferten er 100% safe.
Men tar de sjelden med på utreisen siden mine leverandører leverer vinen i dem med UPS/ FEDEX til hotellet siden jeg handler mest i USA . Slipper også salestax i avsenderstaten. Den er ofte like høy som frakten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Om jeg vet at jeg skal handle utenom taxfree og sende flasker i innsjekket bagasje, så har jeg med litt bobleplast og tape om jeg har plass (gidder sjelden lete etter dette på ferie) Så skaffer jeg en stor plastflaske på destinasjonen, eks. vannflaske, colaflaske e.l. som jeg deler i 2 halvdeler og putter flasken inni med bobleplast og taper godt. Da har man et "skall" som tåler ganske mye juling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Aldrig haft problem med denna lösning. Och provat många gånger från Spanien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Den lange veien hjem via SFO - First og Business hele veien | 737-405 | TripReports | 25 | 15-01-2015 23:01 |
Når/hvor/hvordan kommer håndballjentene hjem? | Rigglaug | Småprat | 10 | 13-08-2012 00:50 |
Hvordan skal vi komme oss hjem? | Polaris | Reiseforum | 43 | 11-08-2011 17:49 |
Strandet båtpax hjem med fly fra OSL | Airbus 330 | Flyforum | 3 | 24-05-2010 21:12 |
Hvordan er Ilyushin Il-96 å fly med? | Glenn | Flyforum | 21 | 16-02-2009 22:50 |