![]() |
|
![]() |
#1 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hei
Skal fly HAU - OSL - ZRH - DXB neste fredag. Reisen er booket gjennom Widerøe. Første leg er SAS, resten er SWISS. Ser at Swiss tilbyr oppgradering for cash på intra europeisk, men finner lite info ang IC. Noen som vet om der finnes mulighet for det, og evt hvordan jeg gjør det? Det er jo helst ZRH - DXB det er ønskelig, bør jeg forsøke ved gate evt transfersenter i ZRH? Eller kan jeg prøve pr mail noen dager før? Reisen er i bookingklasse L
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så vidt jeg vet tilbyr LX oppgradering for cash på et par IC ruter.
Fløy selv LAX - ZRH i fjor sommer med LX og forespurte agenten ved check-in om oppgradering for cash, hvilket var OK.
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Men til hvilken pris?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg gjorde en del research på forhånd på FlyerTalk, og det virket som dette oppgraderingstilbudet gjaldt på noen bestemte ruter, og da ruter tilbake til ZRH, ikke ut fra ZRH. Det er en ganske lang Swiss upgrade tråd på FlyerTalk som kan være verdt å sjekke ut.
Jeg fikk tilbud om oppgradering til ca kr. 10 -12 000, hvis jeg ikke husker feil. Det er absolutt ikke fullfare C pris, men heller ikke en meget god Z fare heller... Videre synes jeg å huske at det i tråden på FlyerTalk ble nevnt at prisen på oppgraderinger syntes å variere en del, og etter det jeg erindrer havnet jeg i den "dyre enden" av skalaen. Til orientering takket jeg pent nei og moste meg inn i en trang 2-seter sammen med reisefølget. Flott AVOD, mat og service, men hva angår komfort sto opplevelsen på LX economy A340-300 noe tilbake for den betydelig romsligere opplevelsen av LH A380 (FRA - SFO) tre uker før.
Next up: Mye moro! - Star Alliance Gold / One World Sapphire Last edited by LNv22; 26-11-2012 at 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Leste gjennom den tråden på FT, men som du sier, det virker som det varierer veldig. Men, det er nå ikke verre enn å prøve ved gate, evt kontakte kundeservice og høre om der er mulighet
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Helvetic Business Class fra ZRH til OSL | EspenRR | Bilder & foto | 2 | 11-02-2023 14:29 |
Utsøkte Swiss fra OSL til ZRH | EspenRR | Bilder & foto | 2 | 19-07-2019 15:01 |
TRF-CPH-ZRH-DXB i C og Y. | Peder96 | TripReports | 15 | 01-02-2014 11:43 |
DXB-ZRH delay i dag - 80 pax skulle videre til CPH | jefi99 | Småprat | 1 | 23-01-2013 10:45 |
Emirates åpner SFO-DXB i tillegg til LAX-DXB | Tommy777 | Flyforum | 14 | 17-04-2008 20:10 |