![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hai og hupp ... ikke så vanlig at jeg er først ut! Opp tidlig og lurer på hvilket kluthue som bestemte at vi skal ha teammøte klokken 0700 på mandag morgen...? Velvel - kaffen er klar .... kruttsterk og amerikansk.
Ankom Mosjøen på skarp rute i går - faktisk var ALLE mine fire flighter i rute, ikke verst bare det. Grei tur, forøvrig .. Fikk med meg litt cupfinale på OSL og litt på TRD, men måte stenge av telefonen midtveis i straffesparkkonkurransen .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gryntemorgen. Ref. hr. MOW burde egentlig all aktivitet før kl. 8 på en mandag være lovstridig…
Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men blir faktisk stor stas å få besøk av en 737-300 i dag (Mil charter). Sjelden de sveiper innom her oppe på snaufjellet.
![]() |
#3 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Storokrysset. Til nå har alle bussene vært på vei til "Ikke i trafikk", hvilken ikke hjelper stort. Snø i luften, men neppe nok til å gi skiføret....et skikkelig halvmeters dump hadde passet med utmerket
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen – der kom den første aircon-forkjølelsen gitt.. Hark hark.. nå er det full rulle (igjen) med besøk fra alle kanter, både privat og jobb. I dag er det på med tuxen igjen og galla middag på Atlantis, tirsdag er det poolside party på Novotel med kunder (og følge heldigvis), grillfest i hagen onsdag, middag på Torsdag med 3 kamerater fra gamlelandet og kona, julebord med alle nordmennene på Fredag… Osv.. Nå kommer nok de ekstra 5 expat kiloene hvert øyeblikk og den berømte expat skjelvingen… Jeg får sitere her Biz – Er det rart jeg drikker??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da sitter man hjemme ved kjøøkenbordet og blomstrer, før man ringer legen om noen minutter og får seg en time, og får sett på det som etter manges mening er en 3 grads forbrenning på armen. Begynner selv å tvile på det, men siden det var noen i huset som insisterte på at man skulle besøke legen, så får man det. Så blir det vel å komme seg retning Forus og jobb. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra tjukkeste bushen. Dag 1 av 14. I dag har vi konstantert at alle planer er ut av vinduet, plan B er død, plan C finnes ikke og jeg har allerede sparket i gang noen mindre hyggelige avgjørelser. Intet er som å være ansatt som syndebukk.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Hangar 1 på ARN.
Kort vecka på kontoret innan det skall lämnas en MD80 i Kingman AZ. Ha en super vecka! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Skal du være med? Husk kamera for TR !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Blindern. Var et tynt snølag hjemme i Asker da jeg dro i morges, men håper det forsvinner i løpet av dagen
![]() God mandag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God mandags morgen fra det Sørlandske!
Gårsdagens tåke har heldigvis lettet. Jeg mener den inne i huet mitt. Unger er levert på skole og barnehage, kjerringa på ny jobb og jeg har inntatt kontoret. Moder'n henter ungene i ettermiddag, og det kan jo bety en fredelig kveld. Må bare manne meg opp til å gå på trening i allefall. Vurderer middag på Per Kokk på vei hjem, så slipper man det stresset hjemme. Quote:
Lykke til! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det skal jobbes, og det snør. Dårlig kombo på Gardermoen.
Snakkes.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her har man gått helt i "kjelleren" etter at siste store jobbreise var over for dette året. Sov 10 timer og er like trøtt som når jeg la meg. Har bedt kollegene ikke vente på meg for lunch. Ha en strålende dag, alle sammen.
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() God dag fra Gamle Oslo, turnusfri i dag, jobb i morgen, så ferie og turnusfri i BERLIN. Genau! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Treffande tittel på tråden, gitt. Av så altformange grunnar. Det blir kaos på jobb framover, og eg kjenner at eg heldt på å bli litt stressa med tanke på boksen vi skal bygge... Jaja, pappaperm er over, og det blir iallefall ikkje mjuk overgang til 100% jobb. Reiseprogrammet på nyåret begynner også å pakke seg.
Ha ein fin dag!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God langt-på-dag fra ruinparken i Gamlebyen
God tur over til en annen ruinpark, Savipix! Og gikk nå glipp av et møte i dag jeg og, selv om det ikke startet kl 07... Men drikker ikke svart kaffe av den grunn, men en sterk kopp te ![]() Ha en god dag der du er!
![]() |
#18 |
Ute på tur
|
![]()
Da fikk jo dagen en liten oppsving rett før solnedgang. Mens jeg og en fra kontoret gjorde våre beste forsøk for å prate oss inn på et område vi ikke skulle være (og tildels ut derfra, da guttene i grønt og svart så rødt), så kom denne søtsaken dundrende forbi og klatret på et langt mer imponerende vis enn SK972:
http://www.airliners.net/photo/Ugand...MK2/1974091/L/ -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
I mårra blir det blues...
Har feiret veloverståttjobbehelg med formiddagspilsnere og lutefisklunch. Vi sprakk, så deserten strakk litt ut...
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 26-11-2012 at 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Manda mårrå blues | kekker | Flyforum | 20 | 28-11-2011 18:19 |
Mandag mårra blues | Discus | Flyforum | 22 | 23-08-2010 21:26 |
thai`n i mårra? | petru26 | Register- og ATC-Forum | 2 | 14-08-2009 23:17 |
dy748 i mårra 7/4 | petru26 | Register- og ATC-Forum | 7 | 08-04-2009 02:21 |