![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Etter litt omfattende status matching og triksing og fiksing ser det ut til at jeg lykkes i å karre i land et gullkort til SkyTeam, om ikke skjebnen nå vil meg vondt.
Jeg vil ikke imidlertid rekke å få tilsendt det fysiske kortet. Vil det være et problem for loungetilgang? Vil det holde med at jeg registrerer nummeret på billetten...? Alltid trodd kortet var mer for å flekse i knepne situasjoner, og for eiers del ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
De aller fleste selskaper har en regel som sier at du skal ha det fysiske kortet. Noen ganger/ofte holder det at det er registrert på billetten (avhengig av selskap og sted).
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Aeroflot på SVO...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Om du har gull i f.eks flying blu vil du få sky priority på billeten og slipper å vise kortet, mulig dem krever å se kortet noen steder men det har aldri hent meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er man Flying Blue Elite+ så må man ha kortet for å komme inn i SkyTeam's lounger utenom KLM / AF lounger. Hjelper ikke hva det står på boardingkortet.
Men, du kan skrive ut en kopi som funker: https://www.klm.com/travel/no_en/fly..._print_app.htm Edit: Antar at det er FlyingBlue du har fått... Om det er med en av de andre partnerne så er forøvrig reglene like for å slippe inn i lounge - du må ha kort om du ikke har SkyTeam status hos eier av loungen. Last edited by mindsweeper; 16-11-2012 at 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ikke Flying Blue, men Delta (som kjører status match kampanje). Ser dog ut til at det lar vente på seg, så har en annen plan i bakhånd, men velger å vente med å selge skinnet til bjørnen er skutt. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Delta óg lar deg skrive ut medlemskort via Manage my account-->Request SkyMiles Card
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Status-matching QR | peterfox | Reiseforum | 2 | 17-05-2014 02:49 |
Matching til HHonors Gold? | peterfox | Reiseforum | 9 | 24-04-2014 12:43 |
Hvor omfattende er det å endre seteconfig på et fly? | Discus | Flyteknisk forum | 1 | 04-02-2012 22:38 |
Finnair med omfattende spareprogram | FlightDeck | Flyforum | 3 | 09-10-2011 13:52 |
Omfattende konkurs i Nederland | Blubird | Flyforum | 5 | 05-02-2005 01:25 |