![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
Posts: 2,622
|
![]()
http://m.tu.no/motor/2012/07/09/verd...t-i-produksjon
Quote:
Last edited by Someone; 09-07-2012 at 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,543
|
![]()
Dette viser jo litt hvor lang lede- og utviklingtid det er på fly, og hvorfor ting ofte tar lang tid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,543
|
![]()
Og Airbus melder nå på Twitter at antall ordre for A320neo-serien ha passert 1.500
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2010
Posts: 200
|
![]()
Well done Airbus!
Gleder meg til DY får sine, da kommer jeg nok til å booke noen turer med selskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2011
Location: KRS
Posts: 2,365
|
![]()
Er dere flere forskjeller mellom a320 og a320neo forutenom motorer og sharklets?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Airbus sier at det er 95% likhet med A320, men de sier også: "Airbus has incorporated the best in advanced design concepts, modern production methods and new materials in the A320’s airframe to ensure high structural reliability and easy maintainability. Improved aluminium alloys increase structural life, while the extensive use of composite materials save weight and reduce parts."
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tåke på Vestlandet 14/10? | Someone | Småprat | 10 | 14-10-2013 22:04 |
Trøbbel i tårnet på OSL? | kekker | Småprat | 7 | 02-06-2013 05:21 |
Lyst på å jobbe i/med Flightradar24? | LN-MOW | Register- og ATC-Forum | 0 | 11-08-2012 14:40 |