![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://www.boarding.no/art.asp?id=13292
Kanskje litt uventet for endel, men særlig for folk utenom Oslo-området er jo KLM en bra forbindelse ut i verden.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
KLM har et veldig godt tilbud til nordmenn, særlig på vestlandet. Dessuten sliter jo SAS fremdeles med imaget (som sikkert BA gjør i UK og KLM i Nederland). De "ander" er ofte så mye bedre..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og de har mange bra tilbud også, de hadde jo et kjempetilbud til New York ivår...men det slo ikke SAS sitt julekalender-tilbud da.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Som eneste konkurrent til SAS gruppen ut iden store verden fra TRD, er det klart at KLM er godt likt. Nå kan vi jo reise til AMS på litt over to timer. Der ligger verden bokstavelig talt foran oss.
![]() Mange synes nok det er for tungvint og reise via OSL evt. CPH og videre til FRA.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Klart KLM er best.....hehe
men de har klart å få til en del ting som SASgruppen ikke har klart....å få til relativt mange flyvnigner fra mindre flyplasser til en stor hub.....det er nok det som gjør de kongelige nederlanske populære.....+ mange flotte flyvertinner ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Grattis KLM... Og Grattis Air France med kjøpet av KLM!!! (For KLM er jo nå 90% franskeid)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() All mulig ære til KLM, de har fått til det SAS ikke har klart/villet få til. Har fløyet med dem fra BGO til AMS (den gang de brukte F70), og det var en fryd.
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer til KLM, velfortjent høy score!
Det er nok mange grunner til dette. Mange avganger fra andre steder enn Oslo til AMS, gunstige priser uten å redusere på bl.a. servering, og generelt god service og kundebehandling ombord, på bakken og på FD helpdesken.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Många bra KLM-tilbud , ja. Själv utnyttjar jag KLM på söndag , STO-AMS-ATL v.v. , tot. 3790 SEK vilket väl blir c:a 3500 NOK, alla skatter etc. inkluderade. Har flugit mycket med KLM och alltid uppfattat dem som "reliable". Vad gör man inte för att åka med Hooters Air från ATL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
T/r Seattle er SAS billigere enn KL/NW som også flyr til byen med et stopp...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har tyvärr inte kvar KLM:s erbjudande längre (tror det gick ut 18 september), vet inte om SEA fanns med bland de destinatiner som bjöds ut. Hur som helst, alltid trevligt med erbjudanden som passar det resande man ändå tänkt att göra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
At SAS nå har tilbud på sin reise til Seattle blir ikke helt sammenliknbart siden etter hva jeg ser ikek KLM har. Med SAS til Seattle koster billigste kampanjepris nå kr 5760,- ifølge www.sas.no. Sjekker du innom British Airways kan en i disse dager fly fra Oslo til: Beijing 4.989,- Boston 3.525,- Chicago 4.370,- Hong Kong 5.529,- Los Angeles 4.505,- Miami 4.265,- Nairobi 5.565,- New York 3.505,- San Francisco 3.835,- Tokyo 6.300,- Washington 3.650,- Merk den billige prisen til San Fransisco 3835,- og New York 3505,-kr. SAS sin pris til New York i kampanjeperioden er 4350,-. Med både BA og SK må man bytte fly 1 gang. Det viser seg vel gang på gang at en bør lete litt før en bestiller. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Trenger ikke langt flere destinasjoner - når Seattle er destinasjonen. Men for all del jeg gleder meg til den dagen SAS ekspanderer på USA. Denver er ønskedestinasjon nummer 1. Byen, staten og ikke minst flyplassen er en flott opplevelse!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Sant nok. Flyr du SAS flyr du med Airbus all the way!
![]() Med BA blir det Airbus til London og Boing 747-400 videre...ikke dårlig det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nei...BA er ikke dårlig!!! Men det er vel ikke lenge før det blir Airbus også med NW til Seattle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen som vet når det felles bonuskortet til KL og AF kommer, og om man får meg seg poenga fra begge dagens individuelle kort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg håper de slår dem sammen og at man kan ta med seg poengene. Jeg har AF-kort og det lille jeg har reist med KLM og deres partnere har Flying Dutchman gjort sitt beste for at jeg ikke skulle få registrert, de er utrolig dårlige på kundeservice der, har omtrent gitt opp. Der er AFs Fréquence Plus langt bedre, ikke noe problem å få registrert poeng med AFs partnere heller.
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Og JA til flere Airbus over dammen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Nå varer vel EuroBonus poengene 5 eller 7 år...og det holder jo ganske bra. Jeg har i allefall brukt mine jevnlig. Men når det er snakk om KLM FD så er det norske kontoret unikt!!! Min tante er gullmedlem hos KLM og bodde i Qatar. der kunne de ikke hjelpe henne, i Amsterdam kunne de ikke hjelpe henne - men i Norge via mail og telefon ble alt ordnet. Det hele var snakk om en bonus reise med KLM med et stopp...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KLM med ny rute til Norge i 2014? (Splittet fra KLM lancerer Sønderborg (SGD)-AMS?) | Trdfly | Småprat | 20 | 08-06-2013 02:59 |
KLM Kundesenter Norge | Roxman | Reiseforum | 2 | 14-09-2010 20:40 |
KLM DC3 i Norge | Discus | Flyhistorisk forum | 3 | 08-08-2009 18:26 |
KLM DC-2 i Norge | Olebno | Flyhistorisk forum | 8 | 04-09-2008 19:40 |
KLM i Norge! | MartinL | Flyforum | 20 | 05-10-2005 19:38 |