![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
Join Date: Jan 2012
Posts: 24
|
![]() http://youtube.com/watch?v=2_n8CWVFDJY
Denne karen som har lagt ut denne filmen er skråsikker i sin sak om at dette er en 737-600 TS-IOQ. For de som kan og bruke øynene er vel dette streng tatt en classic?. Og søker man på reg nummeret på airliners ser man tydelig at det er en NG men ikke på videoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Vingen er en Classic, så får han påstå hva han vil...
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
Join Date: Jan 2012
Posts: 24
|
![]()
Ikke bare vingen, men mener også at man kan se det på armen
Over motoren. På NGen er den mer robust og avrundet og ikke så flat som På classicen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Nov 2004
Location: Egersund
Posts: 2,646
|
![]()
Clues:
1. Tre slat-segmenter. NG har fire. 2. Logolys ytterst på tip'en. NG sitt sitter på stabilizer. 3. Flat pylon-topp. NG har rund. Og slik kan det fortsette. Det er definitivt classic. Punktum. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boeing 737 Classic vs NG, vs 727/707 | Harald Oanes | Flyteknisk forum | 5 | 22-03-2012 00:36 |
Boeing 737 classic | svgspotter | Flyhistorisk forum | 0 | 12-12-2009 20:18 |
NG-style på classic cockpit (737) | gilberg | Flyforum | 10 | 25-12-2008 18:03 |
KLM 737 Classic/NG Engine Thrust | Northrider | Flyforum | 2 | 01-11-2008 16:53 |