Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 29-09-2012, 08:32   #1
Islending
ScanFlyer Silver

Default God lørdag...

...fra flybussen i Bergen. Dagens plan består av å prøve SAS sine skliseter over dammen til IAD og UA videre til BOS. Håper på opplagt crew! Ha en god helg!
Old 29-09-2012, 09:05   #2
storg
ScanFlyer Molded

storg's Avatar

Default Re: God lørdag...

God morgen fra Oslo øst. Nå har dagen kommet som man har gruet seg til. Skal over på vestkanten og delta i Oslos bratteste idag. Har ikke tenkt å løpe for å si det sånn. Men dette kommer til å bli vondt.....

Jeg skal aldri skrive på facebook i svake øyeblikk igjen, før du aner ordet av det så må du levere på et løfte gitt for lenge lenge lenge siden..
storg is online now   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 09:09   #3
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Islending View Post
...fra flybussen i Bergen. Dagens plan består av å prøve SAS sine skliseter over dammen til IAD og UA videre til BOS. Håper på opplagt crew! Ha en god helg!
Ikke klag på sklisetene til SAS. Her har man sittet på vindussete med Icelandair etter å ha blitt flyttet rundt på ved boarding. Det var dårligere benplass enn på Southwest og nær klin umulig å komme seg ut, selv når sidemannen hadde reist seg. Har ikke sovet ett eneste minutt her jeg sitter i kantina på KEF.

Stilig amenity kit hadde de også denne gangen. Ingen håndkrem men 50-talls kam og skohorn(!).

En fin lørdag ønskes.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 09:17   #4
Commuter
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Ikke klag på sklisetene til SAS. Her har man sittet på vindussete med Icelandair etter å ha blitt flyttet rundt på ved boarding. Det var dårligere benplass enn på Southwest og nær klin umulig å komme seg ut, selv når sidemannen hadde reist seg. Har ikke sovet ett eneste minutt her jeg sitter i kantina på KEF.
Det høres ganske uggent ut.. Var det annen config i dette flyet siden det var så mye trangere, eller ble du nedgradert?

For min del skal jeg kose meg i sklisetet nedover til Bangkok i kveld. Det betyr litt pakking og en del praktiske saker før jeg setter av gårde i kveld.

Hvis noen er på CPH i kveld og har lyst på en liten enhet er det bare å gi beskjed. Jeg sitter i gullstuen fra ca åtte-tiden.

God helg til alle - både hjemme og på tur.
Commuter is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 09:39   #5
Islending
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post

Stilig amenity kit hadde de også denne gangen. Ingen håndkrem men 50-talls kam og skohorn(!).

En fin lørdag ønskes.
Har ikke klaget (enda) jeg. Gleder meg faktisk! Forresten op-up til Y fra BGO til CPH. Woho! Føler meg litt eksklusiv i dag! Y og C med SK og Y+ sete med UA. Blir en bra lørdag.
Old 29-09-2012, 09:50   #6
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Krakow. Formen har vel vært bedre, men blir vel snart å begynne reparere. Skål
Old 29-09-2012, 10:10   #7
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

Mornings fra Trondheim
Sitter her å lurer på hva vi skal finne på idag. Blir vel noe.....
Ha en strålende dag forumister

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 10:38   #8
K3nn7
ScanFlyer Blue

K3nn7's Avatar

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Mornings fra Krakow. Formen har vel vært bedre, men blir vel snart å begynne reparere. Skål
Avoid hangovers, stay drunk...! God morgen fra østkantens Holmenkollås (Sandås som vi lokale vanligvis kaller det). Kvelden i forveien henger litt igjen, men blir vel uansett en tur ut i dag for å feire en venn som har forlatt redet. Muligens må man kaste noe av gårsdagens lønning til en av hobbyene man gjerne skulle dedikert mer tid til, men pytt pytt.

Upcoming: 17.01.2019 BA767 OSL-LHR | 17.01.2019 BA105 (Opb. KF) LHR-DXB | 21.01.2019 BA106 DXB-LHR | 21.01.2019 BA762 LHR-OSL
K3nn7 is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 11:59   #9
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God lørdag fra det Sørlandske!

Her har man allerede tilbragt 2 timer på fotballbanen for å se familiens kommende fotballstjerne spille turnering.

Så blir det jobbing i kveld dessverre. Gleder meg til jobben like mye som ei bikkje som skal til veterinæren. I morgen skal det soves lenge.....

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 12:00   #10
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Hei fra Bergen venter fintfolk fra Oslo i dag.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 12:11   #11
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God dag fra Stavanger.

På svømmetrening med ungene, før det blir en tur innom nærmeste leketøysbutikk for noe kjapp gavekjøping og avlevering av minsten i bursdagselskap. Litt diverse handling står på tapetet.

Nuvel, ha en fin en forumister.
Old 29-09-2012, 13:03   #12
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Goood morgen ... fortsatt mørkt ... køene er tomme og første kaffekopp likedan .. tror jeg flytter meg ned på terassen for en kopp til med morgenavisene. Nytt Prog Magazine ligger også og koser seg på ipad'en og skal nytes.

Blir vel mye av det samme i dag - WWW med Egil og MOW - samt en og annen fotballkamp. Lovet regn og torden, så da lar vel fruen meg være i fred også ...
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 13:12   #13
LN-RRE
Data warehouse consultant

KLM Re: God lørdag...

God mo0rgen godtfolk, kunne vel også sendt en skrytemelding fra Schiphol i morges, men var for trøtt, så dere får den fra (her på jobb) Fornebu heller )

Landa for ikke så lenge siden med KL1143 på OSL etter en tredagers tur i Amsterdam. Rolig og stille på OSL. Slutter aldri å facinere meg over den store og flotte Schiphol flyplassen, som også tydeligvis nederlenderne er bra stolte over.

Dagen bringer 7 timer jobbing og så en liten tur på Olearys etterpå.
LN-RRE is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 13:54   #14
Mjolnir
ScanFlyer Gold

Mjolnir's Avatar

God lørdag! Den som sover kjenner intet ubehag; syns absolutt det er en god strategi å holde senga til godt utpå dagen når de fleste ettervirkningene av gårsdagen har gått over Akkurat spist frokost her og fin i formen
Mjolnir is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 14:13   #15
Star Flyer
Star Alliance only.

Star Flyer's Avatar

God lørdag fra Hilton New York! Sliten etter gårsdagens flyvning, SK907... Stod 2 (!!) timer i kø for å komme meg ut av EWR.
Heldigvis ble jeg oppgradert til Eco Extra.

Ha en fin dag
Star Flyer is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 14:49   #16
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God morgen fra Las Vegas. Her er det Arsenal-Chelsea på tv nå, før det blir en tur på Dennys for å få seg frokost. I morgen tidlig settes kursen nordøstover til Denver for å se Denver Broncos-Oakland Raiders. Gleder meg stort til den. Retur mandag med UA/SK via EWR, der jeg har prøvd meg på Optiontown. For se hvordan det går. Ser det uansett er masse ledig i C, så det blir nok brukt poeng om ikke Optiontown går gjennom.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 15:04   #17
JoeW
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by storg View Post
God morgen fra Oslo øst. Nå har dagen kommet som man har gruet seg til. Skal over på vestkanten og delta i Oslos bratteste idag. Har ikke tenkt å løpe for å si det sånn. Men dette kommer til å bli vondt.....
Småløp til tider selv -- vel gjennomført motbakkeløp for min egen del! Nå trenger jeg en mange øl!

Ha en god lørdag!
JoeW is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 15:04   #18
storg
ScanFlyer Molded

storg's Avatar

God ettermiddag fra Oslo Øst. Jeg overlevde helvete på Oslo vest :-) Nokså sist i mål, men herregud jeg hadde vel ca 10 000 trenningstimer mindre og 60 kg mer enn resten av gjengen. Så ganske happy, nå blir det bryllupsfest for søsteren.
storg is online now   Reply With Quote
Old 29-09-2012, 18:56   #19
roger
Rakettforskar

God ettermiddag/kveld from the land of confusion... Og wifi på linje med gamle modem. Og dyre taxiturar og litt forvirrande offentleg transport. Velkommen til Napoli, Italia. I det minste er maten god og temperaturen i meste laget. Synsinga er ferdig, og no er det gallamiddag. Er spent på korleis (og kor dyrt det blir) å komme seg tilbake 15 km til Napoli. Jaja. I morgon burde eg prøve å sjekke ut Vesuv. Kanskje. Får sjå om eg greier å finne hotellet igjen i kveld. Wish me luck.

God helg, alle!
Old 29-09-2012, 21:10   #20
andreas97sas
ScanFlyer Silver

God lørdags kveld !

Sitter egentlig å tar livet med ro. Var en tur nedom mammas 40års bursdag ikveld. Så nå blir det vel å sitte litt på nette med mindre jeg tar meg en tur ut.

God lørdagskveld folkens !

-Andreas
andreas97sas is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules