![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
...fra flybussen i Bergen. Dagens plan består av å prøve SAS sine skliseter over dammen til IAD og UA videre til BOS. Håper på opplagt crew! Ha en god helg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra Oslo øst. Nå har dagen kommet som man har gruet seg til. Skal over på vestkanten og delta i Oslos bratteste idag. Har ikke tenkt å løpe for å si det sånn. Men dette kommer til å bli vondt.....
Jeg skal aldri skrive på facebook i svake øyeblikk igjen, før du aner ordet av det så må du levere på et løfte gitt for lenge lenge lenge siden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Stilig amenity kit hadde de også denne gangen. Ingen håndkrem men 50-talls kam og skohorn(!). En fin lørdag ønskes.
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
For min del skal jeg kose meg i sklisetet nedover til Bangkok i kveld. Det betyr litt pakking og en del praktiske saker før jeg setter av gårde i kveld. Hvis noen er på CPH i kveld og har lyst på en liten enhet er det bare å gi beskjed. Jeg sitter i gullstuen fra ca åtte-tiden. God helg til alle - både hjemme og på tur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Krakow. Formen har vel vært bedre, men blir vel snart å begynne reparere. Skål
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Mornings fra Trondheim
![]() Sitter her å lurer på hva vi skal finne på idag. Blir vel noe..... Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Avoid hangovers, stay drunk...! God morgen fra østkantens Holmenkollås (Sandås som vi lokale vanligvis kaller det). Kvelden i forveien henger litt igjen, men blir vel uansett en tur ut i dag for å feire en venn som har forlatt redet. Muligens må man kaste noe av gårsdagens lønning til en av hobbyene man gjerne skulle dedikert mer tid til, men pytt pytt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra det Sørlandske!
Her har man allerede tilbragt 2 timer på fotballbanen for å se familiens kommende fotballstjerne spille turnering. Så blir det jobbing i kveld dessverre. Gleder meg til jobben like mye som ei bikkje som skal til veterinæren. I morgen skal det soves lenge..... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hei fra Bergen venter fintfolk fra Oslo i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Stavanger.
På svømmetrening med ungene, før det blir en tur innom nærmeste leketøysbutikk for noe kjapp gavekjøping og avlevering av minsten i bursdagselskap. Litt diverse handling står på tapetet. ![]() Nuvel, ha en fin en forumister. ![]()
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Goood morgen ... fortsatt mørkt ... køene er tomme og første kaffekopp likedan .. tror jeg flytter meg ned på terassen for en kopp til med morgenavisene. Nytt Prog Magazine ligger også og koser seg på ipad'en og skal nytes.
Blir vel mye av det samme i dag - WWW med Egil og MOW - samt en og annen fotballkamp. Lovet regn og torden, så da lar vel fruen meg være i fred også ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Data warehouse consultant
|
![]()
God mo0rgen godtfolk, kunne vel også sendt en skrytemelding fra Schiphol i morges, men var for trøtt, så dere får den fra (her på jobb) Fornebu heller
![]() Landa for ikke så lenge siden med KL1143 på OSL etter en tredagers tur i Amsterdam. Rolig og stille på OSL. Slutter aldri å facinere meg over den store og flotte Schiphol flyplassen, som også tydeligvis nederlenderne er bra stolte over. Dagen bringer 7 timer jobbing og så en liten tur på Olearys etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdag! Den som sover kjenner intet ubehag; syns absolutt det er en god strategi å holde senga til godt utpå dagen når de fleste ettervirkningene av gårsdagen har gått over
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Star Alliance only.
|
![]()
God lørdag fra Hilton New York! Sliten etter gårsdagens flyvning, SK907... Stod 2 (!!) timer i kø for å komme meg ut av EWR.
Heldigvis ble jeg oppgradert til Eco Extra. Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Las Vegas. Her er det Arsenal-Chelsea på tv nå, før det blir en tur på Dennys for å få seg frokost. I morgen tidlig settes kursen nordøstover til Denver for å se Denver Broncos-Oakland Raiders. Gleder meg stort til den. Retur mandag med UA/SK via EWR, der jeg har prøvd meg på Optiontown. For se hvordan det går. Ser det uansett er masse ledig i C, så det blir nok brukt poeng om ikke Optiontown går gjennom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Ha en god lørdag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo Øst. Jeg overlevde helvete på Oslo vest :-) Nokså sist i mål, men herregud jeg hadde vel ca 10 000 trenningstimer mindre og 60 kg mer enn resten av gjengen. Så ganske happy, nå blir det bryllupsfest for søsteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God ettermiddag/kveld from the land of confusion... Og wifi på linje med gamle modem. Og dyre taxiturar og litt forvirrande offentleg transport. Velkommen til Napoli, Italia. I det minste er maten god og temperaturen i meste laget. Synsinga er ferdig, og no er det gallamiddag. Er spent på korleis (og kor dyrt det blir) å komme seg tilbake 15 km til Napoli. Jaja. I morgon burde eg prøve å sjekke ut Vesuv. Kanskje. Får sjå om eg greier å finne hotellet igjen i kveld. Wish me luck.
God helg, alle!
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God lørdags kveld !
Sitter egentlig å tar livet med ro. Var en tur nedom mammas 40års bursdag ikveld. Så nå blir det vel å sitte litt på nette med mindre jeg tar meg en tur ut. God lørdagskveld folkens ! -Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |