![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Noen som har oversikt over årets trippel-trumfuker?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I alle fall trippel-trumf nå på torsdag (9.1.) i følge Meny
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Javisst. Det vsr fint
![]() Trengs litt påfylling av både det ene og det andre.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
https://www.nettavisen.no/okonomi/ki...423903685.html
"Mandag starter Kiwi et "sunnhetslotteri" blant kundene sine. Alle kunder som har fisk og en frukt eller en grønnsak i handlevognen er med i trekningen av verdien av hele handlekurven." .. "Vinnerne får beskjed via SMS like etter at de har gjennomført kjøpet, og premien går rett inn på kundens Trumf-konto." .. "Det er altså kun to krav for å bli med i lotteriet: Handlekurven må inneholde minst én frukt eller grønt-vare og ett fiskeprodukt. I tillegg må du være med i fordelsprogrammet Kiwi Pluss. " For oss som har automatisk overføring til Eurobonus kan dette bli en skikkelig "jackpot", man kan vinne inntil 5000 kroner, som blir til 67500 eurobonuspoeng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Kiwi omsetter for 70 millioner i en gjennomsnittlig uke. Om man regner at verdien på en median handel er 500,- nok vil man for det gi tilbake 1,35 millioner for den uken. Om man skal vurdere dette som lotteri så er det elendig hvor man kun får tilbake 2% som premier. Det vanlige for pengespill er at 50-70% går tilbake som premier. Om man heller fx deler opp betalingen av handlekurven slik at man optimaliserer kroneavrundingen så vil man tjene langt mere enn hva dette spillet har å tilby.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 06-01-2020 at 20:21. Reason: EDit: feil antall gevinster |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Om man skal spille dette som et lotteri er man ikke helt rett i toppen nei. Men når man likevel handler der, så er det veldig greit å automatisk være med dersom man fyller vilkårene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Selv er jeg mer eller mindre stuck med Norgesgruppen i hverdagen, og dagligvarene handles stort sett på Kiwi. Kan jeg vinne en slant på kjøpet; Ja takk ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Norgesgruppen Trippel-Trumf dager 2020
Torsdag 9. januar (Uke 2) Torsdag 13. februar (Uke 7) Torsdag 12. mars (Uke 11) Torsdag 16. april (Uke 16) Torsdag 14. mai (Uke 20) Torsdag 11. juni (Uke 24) - Ingen i juli Torsdag 13. august (Uke 33) Torsdag 10. september (Uke 37) Torsdag 22. oktober (Uke 43) Torsdag 12. november (Uke 46) Torsdag 3. desember (Uke 49) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ingen trippeltrumf i dag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flyttet til juli.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Fikk sjokk når jeg sjekket Trumf kontoen i dag... Siden lockdown 12 mars er det handlet for 29.100 kroner (!) i dagligvarer på Norgesgruppen.. Spennende å se om man får brukt disse poengene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det ryktes at SPAR kjører trippeltrumf i dag. Dette på grunn av kampanjemateriell som allerede er distribuert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg skal dobbeltsjekke Trumf-saldoen i morgen. Info jeg fikk fra kundeservice tilsa at SPAR ville kjøre 3x på grunn av allerede distribuert markedsføringsmateriell.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I tilfelle noen er i tvil om lotteriet er ekte. Jo, det er det. Jeg fikk SMS at jeg hadde vunnet og fikk godt over 2000kr rett inn på trumfkontoen og de ble til Eurobonus samme dag.
Når det er sagt så er en helt vanlig handletur for min del per definisjon kvalifiserende, så jeg har ikke gjort noe ekstra for å bli med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spørsmål om kjøp av billett med Eurobonus poeng (StarAlliance) | gardkarlsen | Reiseforum | 331 | 10-03-2024 23:51 |
EB-poeng med Trumf - tips og gode tilbud (2010-2019) | FlightDeck | Reiseforum | 863 | 31-07-2019 16:14 |
Ekstra EB-poeng gjennom Trumf/Trumf Visa | jcnorway | Småprat | 6 | 07-03-2011 10:49 |
Spørsmål om Eurobonus poeng med bruk av Mastercard | gardkarlsen | Reiseforum | 11 | 25-11-2008 21:24 |