![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen til alle kvitrende morgenfugler fra Tårntoppen.....
Bare 30 min igjen nå så er det rett i seng og fri heeeelt frem til natt til mandag ![]() ![]() I helgen derimot blir det god mat og drikke og hyggelig vennelag... ![]() God fredag & God helg alle sammen! ![]()
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen ja
![]() ![]() Ellers så skal man kl 1600 ta NILS over til Kirkenes for å gå på åpningskonserten på Norgesturneen til Madrugada i Barentshallen.. er solgt et sted mellom 1200-1300 billetter, så litt folk blir det nok ![]() ![]() god Helg ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. Her regner det som bare det, og nå tror jeg ikke det er mer enn 20 cm snø igjen.. i fjor på denne tiden hadde vi to meter mer!
Dagen i dag går med til et lite styremøte, lønnskjøring og et besøk av en journalist som ønsker å skrive om oss ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
regner med at saken kommer på nett om ikke lenge, Farmer?
Her i Sandvika er det vått og trist - den meteren med snø vi hadde hjemme er mindre enn på lenge. I dag blir det kakespising på kontoret, buirsdagsmiddag med min gamle mor og så i seng så jeg er klar for gave og kake på sengen i morgen. Ha en god frædda |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen !
Skikkelig grisevær i Alta i dag. Rundt 0 grader og tett snødrev. Ellers går nok formiddagen med til å snakke med bilverksted og forsikringsselskap, etter at kona var å kjørte i går kveld. Hun slåss litt med en betongkant, og dessverre gikk det som det måtte gå at betongkanten vant over bilen. Det ble en del skader på begge dørene på ene siden samt karosseriet rundt dørene. Ikke bra. Det kommer til å fyke ut litt penger på det der.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Dagen startet med domsavsigelse i Oslo tingret... Nå er det møter, møter og atter møter før vi kan ta helg. Ha en bra fredag og enda bedre helg!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Her i Bergen fortsetter det deilige vårværet, enn så lenge...
I går hadde vi neste 14c og sol fra skyfri himmel, og det er neste skyfritt i dag og. Det spirer i hagene !!! Ikke en snøfille å se, vel, kun litt på toppene av byfjellene !!:smokin |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Tromsø! HEr blåser det til tider nokså friskt, snøen er så godt som fraværende, og dagen i dag er siste arbeidsdag i Tromsø på denne siden av sommeren. I tiden frem til slutten av juli skal jeg befinne meg i nord-øst England.
jy |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
God formiddag fra glasshuset på Fornebu. Man skal som kjent ikke kaste stein i slike, så jeg har nøyd meg med å varsle at jeg kommer til å slutte i Telenor.
Helgen vil by på Hoppeloppeland i morgen med en gjeng gærne smårollinger, og en annen slags guttedag på GM på søndag. Da er det bl.a. stor modellutstilling på Forsvarets flysamling, noe jeg vil anbefale alle som er interesserte i modeller, flyhistorie, biler, militærkjøretøy etc. etc. å få med seg. Info her. TOS: Tenkte jeg skulle ringt og få stukket innom deg i forrige uke da jeg var hos kollegene mine nedi bakken for deg, men det ble så mye styr pga. disse flyene som ikke gikk.Men jeg har da kjørt forbi trappa di med drosje et par ganger, da. Mvh Helge Helgeklar |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
snart kan du kaste stein igjen, Falcon....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
uten å røpe for mye er det vel kanskje andre byer i Nord som før Falcon-besøk fremover?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
CK - har du/WF haiet Falconen ?
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Venter i spenning...
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag fra Bergen igjen !
Det har nå skyet til endel, og det er 4 grader ute. Begynnte på langhelgen i går ! ![]() -I dag har kona rund dag, blir 40 år ! ![]() Så da blir det selskap...... -Skal ut og vaske bilen nå. -Den ser ikke ut! Får ikke håpe det kommer noe snø på søndag slik de har meldt ! -Den kan holde seg på fjellet og østpå........ hehe ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Leksikonselger? stakkars mann... Leksikon ble da utdatert når Internett ble "allemannseie".
Kan tenke meg at det er like tungt å selge leksikon nå, som å selge kjøleskap til en eskimo. Du får ha lykke til i din nye jobb. Jan Roar Rød |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |