![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hepp,
God morgen fra Bergen, hvor sekken hvert øyeblikk skal pakkes for en tur til Oslo. Høsten har virkelig startet, så her er det fuktig og litt lettere forblåst. Ukens siste runde til Oslo i denne omgang, men jeg mistenker en lang og travel dag. Ha en flott onsdag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God kveld fra United Club LAX. om en time Brasilia til PSP . skal bli godt med årntli gammal gubbebil i det området i morgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
God morgen fra SVG Intl.
Ingen overraskelse, men d blåser og regner her også. Korte og hissige byger. Oppdraget frem til 14.30 blir å holde punktligheten oppe. ;-) Før det bærer hjem for en powernap og utpakking etter spottetur i Manchester. Ha en fin fin dag godtfolk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra OSL.
Her har man hatt en små hektisk morgen. Ruten har så langt vært: Nittedal-OSL (bytte bil) OSL-Sentrum-OSL. Var noe greier som var veldig viktig at ble levert til Grand på morgenkvisten. Så da var det bare å skaffe stor bil og stille som sjåfør. Nå blir det et noen timer med tjohei før presidenten reiser videre. Så da blir det bare å samle sammen leiebilene "mine" og få de tilbake til respektive selskaper. I tillegg så må man nesten ha et halvt øye på dagens "regulære" flight. Men det skal gå greit. Har litt ekstra folk på plass som hjelper til. Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. I dag står blant annet fabrikkbesøk på agendaen, hvilket pleier å være interessant. Ut å spise i kveld, på en av Ness/Pal sine steder, for å feire at også brodern nå kan kalle seg Siv.Øk. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Trondheim! Det er onsdag igjen, og onsdag er langdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En usedvanlig treg start på onsdagen. Trenger ikke å være på jobb før 9.30 så da blir det tid til en kopp mate, en pris og flyprat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Tidlig opp idag for å levere nybilen på bil-spa. Deretter ble kursen satt mot Ullevål hvor undertegnede og den vordende mor venter på å komme inn på ukens jordmorkontroll. Etter det blir det litt jobbing før bilen skal hentes ![]() Ha en flott dag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Good morning.
6 grader og sol enn så lenge, blir å fylle Audien med trillebag og koffert å sette snuten mot OSL å prøve rekke BA763. Sees! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Morgen fra Bergen. Svadamøte halvedagen ser det ut som etter en halv time iallfall.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ploootschelig kabooootschelig ble det onsdag!
Unger levert på skole og barnehage, og far kommet seg på jobb til nok en dag. Har lyst på helg nå! Tar jeg potten i Viking Lotto i kveld, skal jeg saktens ta helg med det samme, hehe. Ingen store planer utenom de vanlige rutinene. Da synes jeg du skulle insistere overfor ditt opphav (som jeg regner med må betale gildet) at du ville foretrekke å sitte oppe på mezzaninen så dere kan skue ut over almuen nedenfor! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grynt... Skikkelig tung morgen fra Lillestrøm. Feber, dårlig i halsen og det høres ut som om alle skriker på radioen. Blurgh. Satser alt på å bli bra til jobben starter igjen på freddan.
Elefanten har, som vanlig, akkurat samme symptomer og trykker innpå trøstekake. Ha en bedre dag, folkens.
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Mornings fra en av Unitedklubbene paa ORD. Straks boarding til Reagan paa morran etter en laaaang dagstur til SFO i gaar. Ett par moeter, bursdagslunch med superblogger Gary Leff som fyller aar foer retur i ettermiddag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Superflyer
|
![]()
G'eftan fra Trondheim
Fullt kjør med fakturering og krangling med div.forsikringsselskap.... ![]() Ha en ellers strålende dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Blindern. Snart tid for forelesning i exphil i en time og 45 minutter før kursen settes mot Asker for enda mer lesing. Fant forøvrig ut i går at jeg må få ut fingeren med å bytte inn mitt canadiske førerkort til et norskt førerkort, noe som innebærer ny oppkjøring.
![]() Ha en fin onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Goooo morgen, ja ... Ja, Frode - morgen!
Lettskyet og fin temperatur. Morgenens skolekjøring er unnagjort og nå gjenstår det bare å brygge seg en kaffe før man hiver seg ut i arbeidslivet. Lett snorkende hund ved siden av meg skal nok gjøre det vanskelig å holde konsentrasjonen .... ![]() Er alene i huset, så da kan man heller kjøre Morow.com litt ekstra høyt. Rock on !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag fra nord! Har fikset innendørs parkering idag, blir gull verdt når vinteren kommer om et par dager. Hver dag uten isskraping er en god dag! Ellers er det fotballtrening med damelaget jeg trener, ser ut som det bare er å kle på seg godt! Ha en fin dag videre!
Sunny
![]() |
#20 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God ettermiddag ja!
Dagen nytes i Skaun med reiseregninger helt fra Juli, så bygger tårn i stua her nå.. hehe. Må bare få ROPE min fortvilelse over èn ting: GARDERMOEN Kommer fra ARN en tirsdag i 18.30 tiden i en periode som skal være rolig.. Først hatet med bagasje og toll, ny innsjekk etc.. (Tollvesenet har mistet en venn i meg for å nekte å gjøre noe med dette!) Så må vi stå 46 MINUTTER i securitykø!! Flere mister connection og masse sure mennesker. Surest av all sikkerhetsvaktene som ikke evner å yte en service de får lønn for... Kan noen forklare hvorfor i h&%##%&//& ingenting gjøres? Er vi så godt vant at vi ikke tør si i fra? Fra nå av går ALLE mine flights utenom OSL der jeg kan gjøre det, tålmodigheten er etter 20 år i luften slutt.. Ellers er alt bra, bilen kjører fint, humøret på topp etc.. hehe. Sorry sytingen, bare nok nå.. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |
God onsdag morgen! | AirbusTrond | Flyforum | 20 | 13-06-2007 13:08 |
God onsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2005 20:43 |