![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Sikkert gammelt nytt for mange, men oppdaget akkurat at jeg kan komme meg til Gardermoen for 60kr med lokaltog ettersom jeg månedskort i Oslo:
http://ruter.no/no/billetter/oslo_og...lleggsbillett/ Litt færre avganger enn flytoget med treffer du regionstoget er det kun 26 minutter. Lokaltog er til vanlig 90kr, flybussen er 125 kr (- verdien av 100 bonuspoeng) og flytoget 175 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SAS Flybussen får man alternativt til 9 klipp på et kupongkort. Det tilsvarer 81 kr. I teorien burde man kanskje også få 3 klipp i rabatt dersom man har månedskort i Oslo (slik at man ender på sammen pris som med lokaltoget), men det fungerte ikke da jeg prøvde det. Usikker på om det var fordi sjåføren ikke visste eller fordi reglene ikke er slik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg betaler 6 klipp på kupongkort som tilsvarer 54 kroner da jeg allerede har periodekort for sone 1. Har gjort dette mange ganger og de eneste feilene jeg har hatt er de som tror Gardermoen er i sone 3 og derfor kun klipper 4 klipp (36 kr).
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Får man denne rabatten med Flexus reisepenger også eller er det som forsvinner sammen med kuponkortet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Med reisepenger skal du trekkes 60 kr. Den eneste rabatten du får med reisepenge er at du slipper ombordtillegg.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Billigst flybilett fra Lyon til Oslo | hifiman | Reiseforum | 6 | 30-12-2013 22:47 |
Noen få fra 01R Oslo Lufthavn Gardermoen | ENGM 911 | Bilder & foto | 7 | 03-07-2011 22:07 |
Kveldsbilder fra Oslo Lufthavn Gardermoen... | SK917 | Bilder & foto | 31 | 23-10-2008 16:45 |
KLM billigst Oslo-London? | Brandal | Flyforum | 8 | 08-11-2007 01:14 |
Masse bilder fra Oslo lufthavn Gardermoen | flyKSU | Bilder & foto | 15 | 19-08-2007 03:27 |