![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da stiger jeg straks ombor på LN-KKL fra Alta til Tromsø. Så får vi se hva det blir på DY151 videre...
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Morn fra Trondheim
Bestått sertifisering igår=meget lettet !!!!! Gråvær og duskeregn her idag, heldigvis mindre vind. Blir ut å handle fjellbukse idag - den gamle var på mystisk vis blitt for liten..... ![]() Snøhetta venter i helga,med dertil tilhørende herligheter på Kongsvold fjellstue ![]() ![]() ![]() Ønsker alle en strålende torsdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en av Ruters røde. Allerede at et teknisk stopp, men satser på at bussen holder helt frem så jeg kommer frem til jobben. I kveld bør det vel mosjoneres litt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra OSL
![]() Ha en strålende dag alle sammen! Edit: dette kan bli spennende...allerede 25 min forsinket.. Last edited by L1011-500; 06-09-2012 at 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Katowice. Sliten som et bybud, og fortsatt en svææææært lang dag igjen her. LH kansellerte flighten min hjem imorgen også, men så hadde man heldivis dobbeltbooket og hadde en rødsnute flight på lur.
Humøret blir ganske bra imorgen, når også denne dagen er over. Ha en fin dag, folkens.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
På menyen står det både inne og utetjeneste. Må vel snart få ut fingen og tette igjen noen hull i veggene her og der etter at rørleggeren er ferdig. Ha en fin en forumister. ![]()
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske. 10 grader ute kl 8 i dag. Kjenner at det nærmer seg høstlige tendenser. Og så jeg som liker sommer så godt da! Ikke rart at jeg intensiverer drikkingen nå da!
Kontoret er inntatt, og i kveld blir det kjøring av jr til trening. Jobb i morgen før man plutselig stikker til Danmark for helga. Blir nok drikking der også! Det er derfor jeg drikker! Ha en fin torsdag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Turen til TRD fullføres med LN-DYQ. Morro med nett på 28.000ft, og det innenriks mellom steder i nord.
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra et regntungt Narvik. Her nærmer det seg retur til Bergen. Må bare gjøre unna noen flere møter først. Fikk plutselig besøk av sentralbanksjefen her på jobb i sted, men det er vel kanskje slikt som skjer stadig vekk..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm . Sjekket inn til gjensyn med Seattle i morgen. Hakke vært der siden sommer 1969 da jeg jobbet for Seattle PI og var i redaksjonen da Neil Armstrong landet , og så det febrilske arbeid å få avisa på gata...
Lang tur, og passerer også ORD , får vel se om en stressa Tommy777 er i korridorene eller UA kantina.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Reidar knuser "Ryan Bingham" (Up in the Air) i antall reisedøgn, punktum!
Har aldri sett en privatperson farte så mye, noen gang! ![]() Her er ferien godt igang, og det gjøres nada. Har såvidt sett 10 days forecast for NYC, kan ikke annet enn å si at speedo'n blir med ![]() Frem til dets, ingen planer.
[SCHENGEN YTTERGRENSE] Last edited by Thomas; 06-09-2012 at 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Her er det lite stress denne uka. Tok det rolig på morran, nå bærer det ut til Schaumburg for henting av ny sykkel. Kjapp tur innom kontoret før fysioputten skal besøkes kl 1500. Sushi i kveld. Ha en fin dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |
God torsdag fra SAW! | petter380 | Flyforum | 15 | 14-12-2017 15:50 |
God torsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 22 | 22-06-2017 23:50 |