![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei!
Eg er på jakt etter ein koffert eg kan pakke PC-en i utan å vere redd for skader som følge av røff flyplassbehandling. Ser føre meg ein av hardplast med ein mjuk innpakning på alle sider av PC-en. Fant eit par Pelican-kofferter som såg bra ut, men kosta og deretter. 2-3000 kroner. Hadde ikkje vore dumt med noko litt billegare. Om skalet er solid så kan eg for så vidt lage innmat til PC-en sjølv av noko mjukt. Om den går som kabinbagasje på dei største flya og har plass til litt ekstra, så er det topp. Skal leite meir, men om nokon har erfaringar så tar eg mot alt. Eventuelt merker eller butikkar å sjå etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Clas Ohlson har verktøykofferter av aluminium, i forskjellige størrelser. Ta ut innmaten og erstatt med skumplast, og du har en trygg beskyttelse for laptop'en.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Takk for svar! Den såg ganske kjekk ut. Ser dei og har kome med nokre verktøykofferter i hardplast. Det blir nok ein tur på Clas Ohlson ja. Ein del billegare enn Pelican.
![]() Last edited by Zeph; 29-08-2012 at 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
PeliCase er et meget bra produkt, som tåler MYE, det er ikke ofte jeg har sett skadede eller ødelagte slike. Men de er, som du sier, dyre.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Anbefaling til PC Bag/Koffert som er lovlig i kabin (55x40x23) | Tjab | Reiseforum | 2 | 08-05-2013 13:58 |
En liten smakebit på hva som kommer ;) | LN-KRF | Bilder & foto | 17 | 03-10-2012 22:04 |
Hvite striper bak flyet - Hva er det egentlig? Beskytter de jorda mot oppvarming? | LN-DAG | Flyforum | 2 | 09-05-2010 02:00 |
En koffert er ikke en koffert | EB | Flyforum | 9 | 25-11-2006 17:32 |