![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det noen mulighet for å betale husleie med fks Trumf Visa eller andre kredittkort? Har rundt 140.000 i året i husleie, kunne jo gått fått noen miles igjen for det.
Første som slår meg er PayPal, men da må jeg få huseier til å godta PayPal som betalingsform. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hehe, kreativt! Du kan jo foreslå PayPal for huseier. Dersom det ikke vil koste ham noe, eller du dekker en eventuell merkostnad, kanskje han kan gå med på det.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I UK kan man betale skatten sin med kredittkort... og for de som er selvstendig næringsdrivende er jo dette en grei å måte å akkumulere enorme mengder poeng.
Paypal til husleie synes jeg var en bra ide! Skal høre med banken om de kan ta lånet mitt via Paypal ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
paypal tar jo ca 3.9% i gebyr, så hvis du betaler 5460kr ekstra i året, kunne det kanskje gått.
5460 kroner for 21819 miles (ved 15miles pr 100kr) er kanskje ikke så god deal ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Går an med Bank Norwegian Visa i hvertfall, men da løper rentene fra første dag. Tror ikke det er verdt det siden månedlig rente er høyere enn cashback (for Bank DY i det minste).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Man kan betale hva som helst med kredittkort - så lenge mottager kan akseptere kort. Jeg betaler bl.a. skolepenger for guttungen med kort, og det gir en god slump miles ekstra. Jeg kan også betale mine skatter med kredittkort, men da må jeg ut med 2.25% ekstra i kredittkortgebyr .. IRS er ikke villige til å ta den kostnaden selv, og de har gjort avtale med et par formidlingsselskaper som sikkert selv betaler mindre og bare sitter og ser penger renne igjennom kontiene sine ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Hvorfor ble denne tråden flyttet egentlig? Syns da den hører til i reiseforumet all den tid den handler om poengopptjening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
SiO (Studentsamskipnaden i Oslo og Akershus) har faktisk begynt å akseptere kort for husleie, men for vi som har BankAxess avtale blir vi bare satt over dit... Uansett kult å se at man i UK og US kan betale skatt med kredittkort.
Last edited by Hypern; 30-08-2012 at 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe med eget kredittkort | Desk pilot | Reiseforum | 28 | 29-10-2021 23:36 |
Kjøp av billetter med skimmet kredittkort | SAS1DSVG | Småprat | 27 | 11-03-2017 18:16 |
Anbefaling kredittkort nr2 med eurobonus | MadNoggie | Reiseforum | 4 | 13-01-2012 14:33 |
Må kredittkort være med på reisen? | O_K_ | Reiseforum | 14 | 26-01-2009 13:50 |