![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I serien 'Postmannen Bringer Alltid Fly To Ganger' har vi bidrag fra postmenn i to land. Ikke dårlig!
![]() ![]() En liten godsak! SAS F-28 var sjelden å se på FBU, men jeg fikk da skrevet et loadsheet eller to på typen. Fabrikant ukjent. ![]() Air Europe Norway (Norway Airlines) 737-300 har jeg hatt gleden å handle mang en gang. Hyggelige og proffe. Synd de ikke klarte seg, men kan vel settes på kontoen 'udugelig lederskap' da de mistet sin selvstendighet. Wooster. ![]() SAS 737-800 har jeg formelt aldri jobbet med, men jeg har jo jobbet i SAS så da får det gå .. ![]() ![]() ATA 737-800 - penere blir vel ikke en 737-800 ... Jobbet med disse stort sett kun på SEA .. Fabrikant ukjent. Kjøpt på ebay. ![]() ATA Tristar 500. Stooor og tung. Jobbet med disse stortsettoveraltdetermuligålandeenTristar. Gemini 200 via Eztoys.com ![]() Landet overraskende på pulten min i Mosjøen sammen med et par andre av de over. Busy Bee hadde jeg også gleden av å jobbe med mange ganger. Det mest eksotiske minnet er vel stickeren som jeg fant på pulten til tollsjefen på Hartsfield ... Ukjent fabrikat - 1:125 om jeg skulle tippe .. ![]() Denne godsaken tilhørende min nåværende arbeidgiver får lov til å avslutte gildet. Litt lettere enn jeg hadde ventet, men så er jo ikke Dash'en så store i utgangspunktet heller. Herpa 1:200 levert av min lokale postmann her hjemme via Eztoys.com |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Storebien med venner | LN-MOW | Samlerhjørnet | 9 | 24-09-2014 15:28 |
God Jul till alla mine norske venner!! | SE-SAM | Samlerhjørnet | 6 | 24-12-2010 13:59 |
Nissa Nyberget og venner | Concorde | Flyhistorisk forum | 2 | 23-09-2010 17:09 |
Geografitrøbbel hos våre venner i NL... | Trety | Flyforum | 2 | 16-11-2004 14:45 |