![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]() Hei Har staret planleggingen av årets første Spotter tur og denne gangen står England for tur. Kan noen gi tips om hva som er det beste reisemålet av London og Manschester ? Er spesielt interessert i å vite hvilke forhold som venter en på Heathrow. Nødvendig med bil, fotografering fra terminalbyggning ,osv. Takk på forhånd for alle gode tips. hilsen Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hjelpen finnes her:
Spotter Guide for Manchester Spotter Guide for Heathrow Anbefaler Manchester og mer informasjon finner du her
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
må bare si meg enig med Kurt - Manchester har de beste forholdene, selv om London har det beste utvalget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Hei
Fint takk for det tipset! Det eneste jeg ønsket og se som kanskje ikke Manchester har er Quantas og South African. Men jeg forstår det slik at forholdene er lagt bedre til rette i Manchester og da blir det nok valget for oss. Hilsen Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det nærmeste du kommer Qantas er denne:
![]() Flightline fløy på Qantas flight nummer mellom MAN og LHR frem til utgangen av vinteren 2005.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mellomlanding: London eller Moskva? | FamilyGuy | Reiseforum | 25 | 05-08-2015 18:28 |
Manchester, Liverpool eller noe i nærhet i KVELD. | dooble | Reiseforum | 5 | 31-08-2012 15:21 |
BA eller Virgin til LAS fra London? | Tomba | Reiseforum | 9 | 11-12-2011 17:12 |
Manchester-Frankfurt-Oslo-München-Manchester | FlightDeck | TripReports | 15 | 11-11-2008 22:07 |
Oslo-London City Airport-Manchester | FlightDeck | TripReports | 6 | 07-10-2008 16:01 |