![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Da er min bedre halvdel nettopp kidnappet avsted til sitt utdrikkningslag. Litt jobb som må gjøres på dagen, men så lenge jeg får betalt er jeg happy. Senere går turen til Sandefjord og mormors 80-årslag. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God lørdag fra London. Her tegner det til å bli en kjempedag, med sol og varme. Vurderer en tur for å se storkampen Brentford-Colchester, om ikke fristelsen blir for stor til å bare bli sittende i en eller annen beergarden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Var litt sliten da jeg kom hjem fra Polen igår. Så etter en ettermiddagslur og titting på fotball sov jeg 13 timer til. Nå er det kaffe. Elefanten sitter bare bak jukkapalmen og sturer etter fotballen igår. Ha en fin dag alle sammen.
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sengen var god frem til 12:00 idag, blir jo totalt vrak av å ha ferie. Oh well, solen skinner i samråd med 18 varmegrader, får vel komme seg ut på en aldri så liten promenade!
Det å være glad i fotball og norsk butter fullstendig om dagen, ræva fotball, ræva dommer og total meningsløs kommentator - so long VM. He ein fin ein.
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen fra Vestsørøst, hvor solen nå skinner etter at det må ha regnet tungt i natt. Ihvertfall er matskålene til bikkjene halvfulle av vann ...
Lørdag uten fotball er uvant. Planlegger å utnytte dagen godt ved å bedrive litt motorsagmassakre uten forskriftsmessig verneutstyr, og kanskje se på litt hylleløsninger for garasjen. Taket på stallen må også spyles og avrustes. Så nok å styre med. Men først må katta bort fra fanget mitt og kaffekoppen tømmes. Ingen hast..... Brentford-Colchester er forøvrig en gulrot av de sjeldne, selv om Brentford's midtbanestrateg, Freddy Sheepshagger, ute med en udefinert sykdom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdag fra Tromsø, såppass dystert vær ute at jeg droppet dagens joggetur til fordel for kaffe og sofa. Virkelig en nedtur at det ikke er Premier League idag, men man får vel bare holde ut.. Får se om jeg får samlet nok energi til å hente fjernkontrollen som ligger rett ved siden av meg, siden Extreme Couponing havnet på skjermen nå.. makan..
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God kveld fra skagen!
Her har man hatt sportslige aktiviteter i dag og nÅ er det bankett! Neste post på programmet er underholdning med Thomas og Harald! Skål kosmonauter! Trodde du skulle gifte deg til neste år?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God aften fra SVG. Siste fly ut for dagen venter. Så frem til en øl på flyplassen, men alt som var å oppdrive var Tou. Fanden spiser fluer i nøden, men ett steg går grensen.
Mvh Drikker Hansa, pisser Tou. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Men da ble kona fornøyd i hvertfall .. University of SC har tidligkamp ('fotball') så da får hun disponere 55-tommer'n ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |