![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vi reiste hjem fra venezia nå, med SAS. Bra business innsjekk og fikk forklart at det var Priority lane i sikkerhetskontrollen og at det var lounge opp, men limit på en gjest på SAS Gullkortet.
Oppe i Loungen kom vi alle 4, og damen så alvorlig på oss. Så jeg vippet også opp Miles&More gullkortet, da var alt greit og alle 4 kunne spasere rett inn :-)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Aldri godt å vite hva som går i disse kontraloungene. Hvordan var kvaliteten på lounge?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Loungen var bra den, stor flott takterasse med god utsikt over flyplassen. Godt drikkeutvalg, man maten var av den "lette" sorten.. Snacks og lette sandwiches. Får å få tilgang til WI-FI måtte vi frem med Pass ??!!?? Ellers stor og fin lounge med god utsikt.
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Nuvel heldigt for dig. VCE er faktisk en god lufthavn...Indcheck kan være ret så kaotisk, og når det er varmt, SÅ er det vart ved check ind..Har været i VCE mange gange, men har ikke oplevet et check-in som ikke var kaotisk... Sidst jeg var forbi dernede, lukkede de op 2 timer for check-in før flyet skulle gå. Der var dedikerede check-in og jeg synes ikke italienere er lige de hurtigste.. Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Loungen er helt grei, men ikke noe aa slaa hjul over ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Beste lounge - Kotoka Airport, Accra (Ghana)? | LN-REF | Reiseforum | 4 | 06-08-2019 23:07 |
ANA Lounge Review Lisbon Airport Schengen Area | allby998 | TripReports | 0 | 31-01-2018 07:03 |
Marco Polo internasjonale lufthavn | Motard | Bilder & foto | 1 | 17-08-2011 20:31 |
Venice in April | EB | Reiseforum | 60 | 13-05-2008 06:13 |