![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Den økonomiske krisen begynner å merkes for gresk luftfart også, og det kuttes kraftig i rutetilbudet, spesielt til Athen, når vinterplanen settes inn
Lufthansa: Frankfurt: Fra 3 til 2 daglige Munchen: Fra 19 ukentlige til 2 daglige Air France: Paris: Fra 4 daglige til 3 daglige KLM: Amsterdam: Allerede kuttet fra 2 til 1 daglig LOT: Warzawa: Fra 5 til 3 ukentlige Brussels Airline: Brussel: Legger ned BRU-ATH Swiss: Geneve: fra 2 til 1 daglig Zurich: Fra 3 daglige til 16 ukentlige Itillegg legger de ned Zurich-Thessalonika TAP: Lisboa: Legges ned Delta: New York: Legges ned, og blir da første gang på 70 år visstnok at de står uten direkteflight til USA Singpore Airlines: Singapore: Legges ned Itillegg har jo selskaper som f.eks Thai allerede lagt ned på Athen, og skal ikke forundre meg om man ser ytterligere kutt. Så vil etterhvert bli god plass på flyplassen der |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
i tillegg så hjelper vel ikke akkurat greske flygeledere til med den situasjonen, som har streiker og gå-sakte-aksjoner oftere enn jeg skifter sokker. Triste greier!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Og i tillegg la Czech Airlines ned PRG-ATH ved sommersesongens start.
Kjipe greier med alle disse nedleggelsene og kuttene som gir et dårligere tilbud til ATH. Last edited by Boeing_fan; 01-08-2012 at 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Greske tilstander i Madrid | Bergern | Reiseforum | 0 | 12-07-2012 01:54 |
Det er sommer - og greske ATC streiker | CK | Småprat | 12 | 27-06-2011 17:47 |
Hit kan det komme nye ruter | Mugnas | Flyforum | 3 | 29-01-2010 12:35 |
Nå kuttes det hos British Airways... | Turtle | Flyforum | 0 | 06-10-2009 19:54 |
Greske F-16. Nei, det har jeg ikke sett. | atck | Bilder & foto | 11 | 09-06-2008 20:50 |