![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
.. og hvorfor det? Jo, jeg skal hjem ...
![]() Sørover i kveld - sør, og så vestover i morgen früh. Mao. Lufthansa ... Blir kort natt på Blu OSL men lang nok til at jeg får med meg Spania-Nederland. Grått og småkjølig her i Vefsn, men så lenge det er flyvebart .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det fredag igjen gitt! Blir litt jobb i dag og, med nye systemer, og så blir det til at man må ta seg en febrilsk tur ut i lunsjen og kjøpe seg en dress, da man ikke har noen dresser som lengre passer ![]() Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. Dagens dose tran er inntatt og jobben kaller. Fotballkveld hos en kamerat i dag.
![]() Middag på Escalon i går, vet ikke helt om prisen helt stod i stil til tapasen Last edited by Someone; 13-06-2014 at 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Det blir nok fotball her i kveld også. Det blir nok kamp om TV'en neste måned siden fruen overhode ikke er interessert i fotball. Må vel prøve å få tid til en løpetur innimellom kampene også. Her er noen husregler som jeg fikk av min lillesøster på et postkort i forbindelse med VM i 1994, men de er jo like aktuelle i år.
Last edited by SK384; 13-06-2014 at 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen, frokost inntatt, hunden er luftet, kjerringa er på veg til jobb - alt er normalt også denne fredag morgen.
GOD HELG. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Sola. Ut til prøve i dag, så nok en runde på jobb. I morgen er det første dag i jobb nr. 2, og da håper jeg at jeg ikke glemmer noen "pri-tags"...
![]()
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
YO !! Friday is tha SHIT !!!
Nederland-Spania - rakfisk med tilbehør - kjærringa e vekk..... Høy avslapningsfaktor med andre ord. Men først litt jobb.... ![]() Ha en kjekk dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Ei veke og nokre små timar til årets store charterferie... Kjenner eg er litt spent på to veker med seks vaksne og tre ungar... Flyavgang 0600 er blæh uansett.
Vel vel, det er rikeleg som skjer på jobb og eg burde ha gjort meir av det ![]() Have fun!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Andaz i London. Et par-tre afterwork på Coal Hole etterfulgt av strålende Indisk igår.
Nå er det straks utsjekk og 20 min å tasse ned til London Bridge station. Turnham Green neste. Ha en fin dag
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag.
Denne fredags ettermidagen blir det trim, i form av plenklipp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Joker
|
![]()
God morgen fra NSB retning OSL(O S), en veldig rask tur innom hovedstaden før SAS tar meg til London om noen timer. Håper på cæsarsalat med fersk salat idag.
Ha ein fjong dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God dag fra en fremdeles "moderat" varme. Stille før stormen da det blir tøff norsk fest i nabovillaen i kveld. I morgen blir det slapp av dag med eisbein og hjemmekos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Miller lite faktisk... Bringer gode minner fra USA, tenker det blir en eller 2 slike om 2 uker i New York!
Riktig fin dag til samtlige, endelig helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Joker
|
![]()
På vegne av Aeroflot og Star alliance ønsker vi deg en fin tur", jaja ting går sin gang på OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God helg fra SAS Lounge innenlands!
Endelig på vei hjem etter en lang stund på reisefot, nå blir det hjemmekontor de neste 10 dagene før 6 uker på tur til div verdensdeler.. I hjemmekontortiden kan jeg kontaktes mellom kl 14.00 og 14.05, ellers er jeg opptatt i "møter". ![]() ![]() ![]() God helg, VM og kos blir det garantert! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|