![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå!
Klar for ferie. Gunnhild Viking står og venter ved gate 11. Så nå blir det ferie! Ha en god dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen i natten fra flytaxi til Evenes. Malmø i todager. Ikke mye ferie å se frem til på ennå an stund. Ha en trivelig dag!
![]() |
#3 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå ytterst i Trondheimsfjorden. Halv seks var det visst dagen i dag. Katten og katen var i allefall klare for ein ny dag. Nokre fleire dagar til uten jobb igjen... Ha ein bra dag, folkens!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morn fra Forus. Etter ei ukes jobbing begynner jeg å savne ferien. Heldigvis skal jeg prøve å få presset inn noen langhelger frem mot jul. Har lyst å få til Berlin, Warsawa og Paris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Mårnings fra Senatorstuen i München!
Halvannen time igjen til Lufthansen skal ta oss til OSL. Fint tur med Lhansen i natt fra HKG. De leverer absolutt et godt produkt. Skal bli greit å komme hjem nå! Hjemturen er alltid det kjedeligste! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Grått i morgentimene. Litt hjemmekontor før det skal tas en MR av hånden for å finne ut av hva som gikk galt under en seiltur for to måneder siden. Riktignok har hånden blitt 95% bra mens jeg har ventet i helsekøen. Husarbeid på to-do listen i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Kreta.
Idag her det siste dag her i solen før vi setter oss i TUIfly Nordics B737-800 SE-RFT til Gardermoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God formiddag fra Kløfta.
Overskyet i dag, så litt mindre deprimerende å sitte inne på et kontor, enn det var i går, da solens stekte på ruten. Kjenner at jeg muligens startet litt vel optimistisk med fysisk fostring etter ferien i går, først en time på Elixia før jobb og så ble det jaggu til 2,5 timer i Lillomarka på kvelden. Men med så bra vær, var det ingen unnskyldning å sitte inne å se ut på sola! Men følgelig er jeg noget støl i dag.. Nuvel, rydding i epostboksen og organisering av høsten står på tapetet i dag, så går nok dagen med til det. Klarte nok en gang å fortrenge at kantina er stengt i enda to uker, så da må jeg ut å fange lunch etterhvert. En god dag til dere alle!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Satser på en ny rolig dag på kontoret, bortsett fra at jeg må stå på "eksamen" i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Vurderer å ta turen ut på hytta, men jeg er tvilende når jeg sser ut vinduet om jeg gidder å pakke i bilen og komme oss avgårde eller ei... Nuvel, ha en en fin en forumister! ![]()
![]() |
#11 |
Amatør
|
![]()
God formiddag, i full gang med dagen her og fortsetter med diverse papirflytting som det skal bli deilig å få en midlertidlig slutt på ila dagen en gang!
![]() Er noenlunde småtrøtt idag etter å ha lest en god del Eirik-reisestoff her på forumet og annet gammelflysnacks, men gøy var det! En svipptur innom Bolaget m. fl. venter etter jobb. Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
EKCH
|
![]()
God Morgen fra ESML / EKCH
Sol og regn i blandning her Idag er der live fra UAL 787 Check linken nedenunder fra United United unveil their 1st. 787 today, live at this link at 13.30 pm UK https://hub.united.com/en-us/Videos/...liner-Live.asp Ulf Last edited by scanhorse; 31-07-2012 at 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Grått og trist ved Coal Mountain på mogenkvisten, og litt bommelibom lurer rundt i dalstroka innafor. Satser på at de kommer seg unna før Procol Harum og Yes går på scenen i Alpharetta i kveld.
Katta har okkupert fanget mitt, men heldigvis er det fortsatt kaffe i Boeing-koppen min.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Og der var man hjemme igjen.
Eurobonus gull i boks igjen!! Juhu...... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Cape Town.
Kanon backpacker hotel/hostel vi bor på, knall atmosfære og mye hyggelige folk fra overalt. Et par nedturer idag uheldigvis, Table Mountain taubane er stengt for årlig vedlikehold og ferge til Robben Island kansellert pga "rough seas". Ombooket til imorgen, så prøver igjen da. Ellers ble humøret vesentlg bedre da jeg oppdaget dimmepengene og siste lønning fra forsvaret hadde ankommet konto, så må nok ha litt øl etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag...SAS har byttet passord i loungen i CPH siden sist uke, og CPH Advantage klager over "A conflicting account exists in the mobile access server" *grynt*
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Fnat Fransisco. Her har man vært skikkelig turist og kjørt Hop-on-buss og greier. Nå er koffertene stupfulle etter at pakker fra Joseph Phelps ankom lobbyen og relativt frisk shopping.
Idag blir det å hente leiebil og kjøre ned til Big Sur og tretopphytta. Ha en fin-fin en.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften, er beroliget over TV2s melding i dag ifm den mulige bomben:
"Politihelikoptetet ble tilkalt for å sikre luftrommet over byen". Sov godt - luftrommet er beskyttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Bare sånn i tilfelle den falske bomben som lå under bilen skulle finne på å fly seg en tur? Betryggende - tydelig man har tenkt på alle alternativer!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 13 | 20-11-2018 19:53 |
God tirsdag fra Taipei | Upsaker | Flyforum | 16 | 24-11-2015 14:40 |
God tirsdag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 9 | 14-07-2015 16:59 |