![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kom nettopp hjem fra feiringen og sjekket mailen. Der lå det et hasteoppdrag så det blir nok ingen søvn før en eventuell powernap på morgenkvisten.
Oppholdsvær og fint fyrverkeri i Kristiansand satte punktum for en meget hyggelig kveld med familien. Eneste dramatiske episode var nok at 2 av søppeldunkene tok fyr, sannsynligvis noen av naboene som har ryddet brukt fyrverkeri litt for tidlig.. Ønsker alle godt nytt år og takk for det gamle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk! Ønsker alle godt nytt år!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
I uforskammet god form hilser jeg fotfolket GODT NYTT ÅR. Det sterkeste av væske som ble konsumert i går kveld var Solo og traktekaffe. Vårses gutta holder hjula i gang mens de ubehølvede dagtidsansatte garantert har tunga limt til ganen.
Ha en feiende flott hangoverhelvetevondtihodedag ![]()
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Her i turistland har jeg bare sløvet og enda ikke hatt en dukk i sjøen til tross for at det er langt utpå ettermiddagen. Har bare hatt et par avkjølende dukkerter i bassenget som fortsatt har en god del confetti flytende rundt.
Ha en god en alle som bruker dagen til å bade i confetti.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Litt sliten, men formen er stigende. Får vel prøve og få til en skitur i løpet av dagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Happy new year fra 78 grader nord. Her oppe var det fest så langt øyet kunne se. Ca 20 minutter igjen av frokosten, burde kanskje få i meg noe mat. EN trøst i dag er nyttårshopprenn og premier league.
Last edited by Hypern; 01-01-2015 at 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Riktig god første dag i 2015!
![]() Vel overstått feiring og fyrverkeri. En vellykket kalkunfilet med tilbehør ble inntatt før det ble liv og røre med smell og masse farger. Besøket drar nok hjem i dag, så da får en begynt å rydde litt etter jule/nyttårsfeiringen. Nyttårsforsetter er vel i grunn ikke brukende, men har et par-tre: Lappen, mer fysisk aktiv og mindre brus i 2015. Alt godt er kun lov lør-søn dette året. Noen vel mange kilo for mye indikerer at noe MÅ gjøres, så da er det bare å skride til verket. ![]() Årets første noterte flight over Trøndelag: SU100. Ønsker alle inne på flyprat.no det beste for 2015, og ønsker alle sammen et godt fly-år med både jobb, reise og spotting! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Godt nytt år ønskes fra BW Hotel Gyldenløve på Kongsberg. Kjenner at nattens feiring fortsatt sitter litt i kroppen... Straks klar for en liten spasertur + brunch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Noen har nesten drukket opp Glenfarclas 21 - mye tyder på at det var meg selv. Slik kan det gå, det er bare å kjøpe ny flaske, den er billigere på polet enn i UK og Sverige.
Med eller uten bakrus - GODT NYTT ÅR! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra Sydney. Vært på Bondi Beach sammen med alle andre turistene i byen idag, er rimelig kompetent svømmer så blir ikke å se på en episode av Bondi Rescue som de filmet inn i dag. Nå sitter man på hotellet og ser på Trolljegeren på TV med norsk tale
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo nord - her er det +/- 1 grad - lett tåke og formen er deretter etter en sen natt.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger!
Skikkelig sløvedag i dag. Ikke mye arbeid i dag, ei heller indretjeneste. De eneste som skal gjøre indretjeneste i dag er vaskemaskin og oppvaskmaskin! Den eneste konkrete planen på tapetet i dag, er å komme seg i vater døgnmessig slik at man er klar til jobb til helgen! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen. Frokost og mimosa unnagjort, Nå blir det vekselsending av 8 kamper på samme kanal .. Interessant eksperiment!
Sovnet før 23 i går etter å hatt årets siste bad i stampen under stjernene. Naboene rapporteres å ha hatt store mengder fyrverkeri, men det merket jeg ingenting til ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Godt nyttår folkens!
En herlig fyllesyk dag idag vitner om en god fest igår. Gode venner, deilig mat og boblende drikke endte 2014 og markerte starten på 2015. Reiseideene for det kommende året er overveldende, så får tiden vise hvilke som blir realisert. Seattle i starten av mars blir nok ihvertfall booket innen januar er halvveis. Ha et nybonet og skinnende nyttår!
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Godt nyttår, kosmonauter!
Fikk en skikkelig og hyggelig feiring med gode venner i går, som inkluderte nydelig mat, nydelig vin, deilig champers og mye annet god drikke. Så fikk vi satt av en del kilo krutt rundt midnatt. I dag derimot har det vært den slappeste dagen hittil i år. Tiltakslyst = 0. Godt TV'n er oppfunnet...... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Godt nytt år | jb1 | Flyforum | 20 | 01-01-2019 22:42 |
Godt over halvveis! - Torsdag | Bergern | Flyforum | 25 | 29-10-2015 23:27 |
Godt Nytt År | Airbus 330 | NSFF-forum | 1 | 31-12-2010 16:22 |
God onsdag morgen og godt nytt år! | EB | Flyforum | 32 | 31-12-2008 23:01 |