![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God tisdag från OCC på Arlanda Hangar 1,
Full fart på kontoret med möten etc innan jag skall hämta upp en forummedlem för några dagars inkvartering. Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag här i huvudstadsregionen. Ha en fin dag forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra Trondheim
Grått idag, sikkert ikke mer en 9-10 grader men ikke nedbør.Det er vel den typiske trøndersommern det... ![]() Sitter og vurderer om jeg skal booke returbillett etter MegaDo'et i København idag......decisions-decisions Ha ein strålande dag adle forumistar ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra SK4079. På vei til Oslo på dagstur, retur i kveld. Dette tegner til å bli en skikkelig hektisk uke, med plenty på tapeten. Den neste for så vidt også, men om vi spiller kortene rett, så har vi det neste året fullt opp med jobb, så det er jo en go ting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra et grått Zurich. Akkurat fått min første kopp kaffe. Nå skal jeg ut og rusle litt før jeg leter opp møterommet som også skal inneholde frokost ... Dagen skal avsluttes med fellesmiddag downtown - mye digg på menyen, ser jeg .... *slafs*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Raddison Blu OSL,
Fin tur over fjellet i morges med SK4002 og gode "gamle" -BRE. Sete 1F er uslåelig på ex Bu -405. Lett morgen tåke på Sola, fint sommer vær her østpå. Møter og retur til sørvest senere på dagen. Satser på at morgentåken er borte til da. Fin dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyglad
|
![]()
God morgen fra Ruter 12 Buss for trikk.
For så vidt klar for en nest siste lang dag på jobb før vi setter kurs for de greske øyer med SK/OA på torsdag. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. På vei ut til provinsen, denne gangen i buss, da elbilen var booket og jeg ikke gadd dra via jobben. Hel dag der ute før retur til jobben og årets sommerfest.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra flytoget på vei til Skøyen hvor man skal snakke litt på Copernicus Marine User Day på Romsenteret. Overnattet på RBlu OSL da møtet starter kl. 09:00 som er for tidlig for første flyet fra TOS.
Hmm, da melder konduktøren at toget er strømløst, så da er det ikke sikkert man rekker det likevel.... Tilbake til TOS med SK4432 i kveld. Sommerfest på jobben på torsdag med midmattsol meldt, men kjølig temp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord. Kaldt denne morgen - kun 12 grader.
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Oooh aaah !! Tok en liten spasertur i nabolaget, og hva fant jeg? Rekker nok en tur bortom innen åpningstiden også, håper jeg. Det står en Swissair DC9-51 med mitt navn på i vinduet der .....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra kontoret, sola skinner for fullt og den værste solbrentheten etter helga har gitt seg så da er det ikke så ille å bevege seg rundt lenger. Startet dagen idag på Sjømannskolen med litt fotografering også!
Skulle gjerne stått nede på kaia nå og sett på Independence of the Seas komme inn, men avgangen er bra den også. ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske.
Noe mer skyet her i dag. Er høsten kommet alt? Godt det bare er 5 arbeidsdager igjen til ferietur. Utenfor har vi fått besøk av både Oriana og Ryndam i dag, så da er det nok masse turister rundtforbi i denne byen. Etter jobb blir det sommeravsluttning i barnehagen for minstemann. Det skal grilles pølser og vi skal bli underholdt. Blir vel artig det. Ellers ingen planer. Og det er også ganske så greit! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon från SAS Tekniska Bas på OSL. Möte efter möte innan SK 4424 tar mig upp till TOS.
Hoppas Thon har ett rum till mig....jodå förbestillt har jag gjort denna gang. Sedan möte imorgen innan turen hem via OSL till HEL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo tinghus!
Knall start på dagen med 2 x feriepenger inn på kontoen etter en feil hos DnB / Nets / DFØ i dag. Etter hva jeg hører må vel beløpet betales tilbake ![]() Ingen rettssaker i dag, så dagen går i sin helhet med til å skrive dommer og kjennelser fra saker forrige uke. Ønsker alle en flott dag!
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Portugal. Funket å snakke hardt til resepsjonisten i går, for sola kom fram igjen den. Blir mest basseng i dag, men må ringe Amex for å finne ut hvor pengene keg overfører for utenlandsbetaling fra Skandiabanken tar veien. Står iallfall overdue på amexkontoen min.,,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morradi fra Stockholm.
Produktiv morgen med moeter foer man naa er paa vei mot Arlanda og videre til Brussel kl 1505. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tisdag | Savipix | Flyforum | 17 | 25-07-2012 07:57 |
God tisdag | Savipix | Flyforum | 22 | 16-06-2010 01:15 |
God tisdag morgon | Savipix | Flyforum | 15 | 19-02-2008 19:43 |
God Tisdag morgon | Ludde | Flyforum | 13 | 12-12-2006 21:15 |