![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Bra priser til USA nå.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Synd det i mars fremdeles er for kaldt for disse 3 destinasjonene.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bra priser dette, ingen grunn til ikke å bestille for den som har tenkt seg en USA-tur i nærmeste fremtid. Ser de har et nokså stort salg nå, men det blir vel enda bedre Europa-priser på høstsalget (i begynnelsen av august?).
Synes jeg ikke, har vært i New York i januar og slutten av mars, samt Washington i begynnelsen av april. Så lenge man kler seg litt så er det helt uproblematisk, og det er ganske mye penger å spare på det, man kan få bra priser på hotell da. Det er selvfølgelig bedre å dra i mai eller september, men for kaldt er det ikke. Synes det er verre med 40 grader og svinhøye priser i juli! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har selv vært i NY de 2 siste årene i mars og april, meget levbart begge ganger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Været i NYC om våren er ekstremt skiftende. I fjor gikk jeg i shorts den ene dagen, og den neste dagen stengte skolen pga snø
![]() Så man kan være veldig heldig med været eller veldig uheldig. NYC har uansett noe å by på uansett vær. Så en kan fint reise der hele året. Men enig i at mai og september kanskje er den beste tiden! Og rett før jul er NYC selvsagt vidunderlig!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Endelig et udsalg hvor SAS sparker lidt til andre flyselskaber mht. priser - sådan!
Mht. koldt i New York. Jeg har været i den pragtfulde by to gange. I Juni (2009) var vejret varmt, lige under 30 grader, hvilket var lige tilpas faktisk. Det var varmt, lunt og fint til t-shirt, men stadigvæk ret ok i forhold til at være i en storby. Jeg var der så i februar (2012) og selvom det selvfølgelig er køligt, jeg vil tro vejret var omkring 15 grader, så kan du altså sagtens holde det ud. Så jeg synes om alle årstider i New York - uden tvivl min yndlingsby. God dag til jer alle :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det er selvsagt forskjellig vær om vinteren i new York, men statistikken sier at normalen er 2 til 10 grader i mars. Var der i slutten av mars engang og angret på å dra dit så tidlig, det var fremdeles full vinter.
I Chicago er det enda kaldere med -1 til +8 i mars, og masse kald vind. Washington er litt bedre i mars med 3-13 grader og helt i slutten av måneden kan man se kirsebærblomstringen. Men skal man holde seg innendørs er alle jo greie. ;-)
![]() |
#8 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Jeg for min del setter stor pris på alle typer vær og temperaturer, og drar gjerne til New York når det skal være, alle måneder og årstider har for meg sin sjarm og kvaliteter.
Last edited by Eirik; 17-07-2012 at 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Etter 23 turer til New York kan jeg trygt si at jeg har vært der på alle de fire årstidene, faktisk times two!
![]() Den byen er så levende, og det skjer så mye at om jeg må gå der i +30 eller -10 det bryr jeg meg totalt fletta om. Det har sin sjarm å ligge i parken med musikk og ikke gjøre noen verdens ting på sommeren og det har ihvertfall sin sjarm å være norsk på gaten der borte i full snøstorm og totalt kaos, dét er morro det! ![]() Var der selv på bursdagen min tidlig tidlig i April for noen år siden, da var det 18 grader og skikkelig vårlig med shorts og t-shirt dagen jeg kom, våknet dog dagen etter til hvitt dekke på bakken og biler som skled nedover gaten. Nei, tilbud er tilbud - go for it! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo-New York-Oslo på 72 timer (787) | Thomas | TripReports | 30 | 15-02-2014 21:45 |
Oslo – New York på under én time | Everest | Småprat | 7 | 03-12-2012 10:29 |
Oslo-Düsseldorf-New York-Oslo | FlightDeck | TripReports | 21 | 01-04-2012 19:43 |
Norwegian med Bangkok og New York fra Oslo | MartinL | Flyforum | 423 | 28-06-2010 14:36 |
Oslo-New York | imm | Flyforum | 62 | 01-04-2006 08:12 |