![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er det noen som har erfaring med transit fra CDG 2G til Orly?
Hvilken terminal henter man bagasjen ved? Hvilken terminal tar man bussen til Orly fra? Har det noe for seg å bestille bussbillett på forhånd?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Takk, jeg vet allerede at det går busser fra flyplassen og at de ikke går fra 2G. Spørsmålene mine ser derimot ikke linken ut til å ha svar på.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du henter bagasjen på 2G, og kan ta shuttelen til en passende terminal for AF-bussen.
Billett på forhånd er vel litt hipp som happ, den koster ca 20€ tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Endt opp med å bite i det sure eplet likevel? ![]() Forøvrig ble det nevnt noe om gratis buss for transferpax i denne tråden: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=98772 Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Joda, det må man jo en sjelden gang. Har hatt et par reiser på hold i flere år i vente på at AF skjerper seg, men har hoppet i det nå og bestilt et par reiser hvor jeg må skifte flyplass i Paris, men kun én vei.
For første transfer er den ene flighten kun codeshare og infoen Af har sendt meg nevner ikke noe annet enn at jeg kan bestille bussbillettene online. Og jeg har jo tidligere sett at service-deskene til AF er ubetjente, de satser på videobasert hjelp så det kan bli kronglete å få til. Får se om jeg får tid til å prøve å se om det er mulig å spare 20 euro.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Sånn går nu dagan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air France med CDG-Teheran og JFK fra Orly | Someone | Flyforum | 16 | 04-02-2022 09:59 |
Vueling oppretter base i CDG og starter CDG-CPH | Someone | Flyforum | 2 | 23-06-2017 14:36 |
SK839 til Paris Orly | Glenn | Småprat | 6 | 19-05-2012 21:48 |
Tur til Canada: OSL-CDG-YUL-CDG-OSL | jb1 | TripReports | 7 | 26-06-2009 15:33 |
Norwegian flytter til Paris-Orly | OEH | Flyforum | 6 | 09-03-2006 07:02 |