![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.
Bare noen bilder jeg tok den 27. denne måneden. En klar fin morgen/formiddag som gav meg noen nye registreringer på minnebrikken, en hyggelig hilsen og "KLM and the moon". Håper noe faller i smak for forumistene ![]() Første del kommer her, enjoy. Begynner med to maskiner fra Bergen Air Transport. LN-BAA kom inn mens LN-BAB dro ut på tur. ![]() ![]() ![]() KLM kom inn med en Boeing 737-300 med registreringen PH-BDO. ![]() ![]() SAS inn fre København med en CRJ-900 jeg ikke hadde fra før, nemlig OY-KFL. ![]() ![]() Widerøe dro avgårde med en Dash 8-100 med registrering LN-WIR som jeg heller ikke hadde fra før. ![]() Neste avgårde fra Widerøe var en langemann med registreringe LN-WDI. ![]() Så fikk jeg endelig et par skapelige bilder av en av Norwegians relativt nye 737-800, LN-DYE. ![]() ![]() En ny fra Lufthansa ble det også, denne gang en Embraer ERJ-190LR med registrering D-AECC. ![]() ![]() CHC stakk til havs med en EC 225 med registring LN-OJF. ![]() More to follow. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Andre del.
Icelandair brukte denne dagen Boeing 757-200 TF-FIK. Den måtte snu på rullebanen pga alt arbeidet som foregår med den nye taxebanen i nord-øst. Kommer snart noen bilder av arbeidet som foregår fra luften i egen tråd om dette. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så et par sånne bilder som "ungdomen lika" ![]() ![]() ![]() Så kom det en ny maskin for meg, en Saab 340A med registrering LY-"NSB". ![]() ![]() Sikorsky S-92 LN-OQF taxer inne etter nok en tur frem og tilbake i Nordsjøen. ![]() Så en ukjent en høyt oppe som kom fra vest og dro mot øst. ![]() En ny EC 225 kom inn, denne gang en av SAR maskinene til CHC med registreringen LN-OJB. ![]() ![]() Slutt på del to, del tre og avslutning kommer snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Del tre og avslutning
![]() KLM sin 737-300 satte kursen hjem til Amsterdam. ![]() KLM and the moon ![]() ![]() Icelandair satte nese mot nord og Værnes. ![]() EC 225 LN-OJB satte kursen hjem til plattformen etter en fuelstop. ![]() ![]() En annen 737-800 fra Norwegian, denne gangen er det LN-NOH. ![]() ![]() ![]() Fra holmen ute i havet kom Eastern Airways med BAe Jetstream 41 G-MAJJ. ![]() ![]() Rockwell 690A Turbo Commander OH-UTI fra Savair/Blom på vei ut på nytt foto oppdrag. Ikke mye bakkeklaring under buken på denne. ![]() ![]() KLM kom inn med nok en maskin, denne gangen Fokker 70 PH-KZP. ![]() Så kom en av SAS sine smågriser, en 737-600 med registrering SE-DTH. Denne hadde jeg ikke fra før heller ![]() ![]() ![]() Avslutter med disse hyggelige svenskene i "Vile Viking". ![]() ![]() Takk for titten og ha en fortsatt fin kveld/natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Veldig flotte bilder. Likte spesielt bildet av KLM med månen i bakgrunnen. Jeg satt forresten i OY-KFL på vei ut igjen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder! Herlig med KLM og månen
![]() ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fine bilder! Likte også godt KLM-bildet med månen!
![]() Hvilket kamera / objektiv bruker du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja,- dette var mange fine bilder !
KLM foran månen,- ja det var nydelig ! Der var du heldig ! ![]() Og her har også eg tatt "den ukjente" som du har.... Det viste seg å være denne: ![]() Singapore Airlines, Airbus 340-541 , 9V-SGC, cn: 478. SQ21 from EWR-SIN . (Newark -Singapore). -Og her er mitt bilde av samme fly , tatt på samme tid, men ca. 6 km fra hverandre hehe.... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Veldig bra bilder !! ser ut som det var en god dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for kommentarene. Alltid hyggelig.
![]() Ekstra bonus til forum medlemet Hickok som satt ombord i denne til København. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mange bilder som falt i smak her.
![]() Ser at Lufthansa har malt om på D-AECC siden juli, gitt den en ny hale, og tittel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Veldig bra. Det med KLM foran månen var jo kjempestilig da!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget fin serie, variert med mange fine blinkskudd
![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Knall-serie dette - variert og flott! Thanks...
Hei å hå H
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Månebildet med KLM i forgrunnen var bare helt rå. Ellers Icelandair`s nesebilde var eyecandy som nesten fikk åpnet tårekanalene. Takk skal du ha kompis.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Knallfine bilder!
OH-UTI Aero Commander er grisefin! Absolutt blant de vakreste og "cooleste" flyene som finnes! Søk på "Bob Hoover" på YouTube - og du får se hva en Aero Commander kan brukes til... Sikkert vist her før. http://www.youtube.com/watch?v=tOZEgKXJMCE
Og Bob Hoover er verdens kuleste MANN!!! Steinar http://www.seabee.info |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mange pene bilder her, men spesielt KLM-grisen med månen i bakgrunnen var heftig ..
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for hyggelige kommentarer.
Ha en fortsatt strålende fin helg alle glade forumister. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var nok Asiana som var høyt oppe.....?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt fra BGO som kanskje flere vil like. | Piddien | Bilder & foto | 8 | 16-03-2013 12:11 |
Januarbilder fra Tromsø med litt smak av Mint! | LN-MEH | Bilder & foto | 15 | 12-02-2012 15:24 |
BGO 12.09.2010. Litt sånn ovenfra + et par andre. | Piddien | Bilder & foto | 11 | 20-10-2010 19:32 |
BGO 10. juli 2010. Litt variert. | Piddien | Bilder & foto | 16 | 13-07-2010 22:26 |
Litt OT, kanskje: Ensomt på KB | LN-SSL | Flyforum | 2 | 01-06-2005 00:41 |