![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg overvejer, at flyve med Emirates fra Hamburg. Har fundet nogle rigtige gode priser med dem til Asien.
Har lidt spørgsmål til lufthavnen! Er det let, at komme dertil fra motorvejen? Da jeg kommer fra København, skal jeg tage færgen eller bro og ned igennem Jylland? Ser man kan købe p plads via nettet til ok pris! Er der ellers noget man skal være opmærksom på, hvis vi bruger HAM som afrejse lufthavn? input og erfaringer er velkome! mvh kblaur |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Lufthavnen ligger nord for centrum, og det er relativt let at komme fra Frøslev ad A7 (E45) til lufthavnen. Lidt mere besværligt er det fra Puttgarten-siden, fordi du nærmest skal ind gennem Hamburg. Men har du checket for nyligt, hvad det koster at tage færgen fra Rødby til Puttgarten? Jeg tror faktisk, at det nok er billigere at flyve fra CPH til HAM, end at tage bilen. I hvert fald hvis det kun drejer sig om én pax. En anden mulighed er at tage toget fra København til Hamburg. Fra Hamburg Hbf går der bus direkte/nonstop til lufthavnen for nogle få euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NY BOK: Fornebu Lufthavn – En lufthavn blir til (1934-1940) | Rob Mulder | Flyhistorisk forum | 3 | 11-12-2014 11:11 |
Foreslår å døpe om Bergen Lufthavn Flesland til Edvard Grieg lufthavn | G-COLE | Småprat | 27 | 27-10-2011 00:35 |
Ny lufthavn i Hamburg? | sk931 | Flyforum | 13 | 03-02-2011 16:48 |
Oslo-København-Hamburg-Zürich-Manchester-Zürich-Hamburg-Oslo | FlightDeck | TripReports | 12 | 10-02-2009 23:29 |
Hamburg er Danmarks nest største lufthavn... | BGO | Flyforum | 15 | 13-02-2008 20:44 |