![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
det må ha gått hardt for seg nede i KRS i går - EB er ikke oppe ennå?? Glad fredag fra Sandvika. I dag blir det møte med SKBU, kanskje en lunch i "Diamanten" og München på the silver screen i kveld. Håper på sol og finvær i helgen - kanskje det blir en spottertur i snøen på OSL. Hvordan er fremkommeligheten der oppe på vollene nå? Er ski et must?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Alta.
Rundt 0 grader her i dag og ellers pent vær. Og i dag starter OL *jippi* Tror det blir noen timer foran TV'en ja. Jeg ble litt irritert når jeg fikk regning for TV lisesensen for noen uker siden, men da jeg dagen etterpå så at NRK skal sende tilsammen 350 timer fra OL, ja da skal jeg betale lisensen med glede !
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Drammen. Bilen (den franske) er levert på service - på Rud i Bærum, heldigvis var trafikken såpass snill at det nok korket seg etter Sandvika i dag.
Drammen kan by på strålende sol, men altfor mange minusgrader - ganske nøyaktig 12 av dem kl. 07.15. Uansett, nå er det helg, og ha en strålende dag allesammen!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen til alle SAS elskere, Norwegian elskere og andre elskere.. Det er kjempevær og minus 8 grader - veldig fint med 1 meter brøytekanter!
Her går dagen og helgen med til pakking, og lading av kamera, laptop og alt som følger med på tur til New York! ![]() Håper også at WF filmen fra WAR ankommer idag, så får vi litt å sjå på!
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Strålende dag også i sør! Ingen hangover etter gårsdagens fly&Vin så det gikk nok greit!
CK; EB gikk og la seg kl 21 men det var nok ikke noe internett på det hotellet han bodde på! Ellers fløy han tilbake til hovedstaden i formiddag! Han dukker nok opp på forumet med en post eller 12! Han uttrykte sin bekymring i går for at han var helt nede i 17 postinger pr dag! Han var jo oppe i 22 en stund! Jaja! Nå er det straks helg!!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God "morgon" från Monaco.
Slutpresentation i strategiklassen idag gick helt strålande. Nu är det helg för folk som flest. För min del blir det en massa jobb med läsning inför examen som börjar på Onsdag morgon. Solen skiner och temperaturen ligger just nu på behagliga +7 Bon week-end a tous |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag, folkens! Fra et snødekt Nordmøre....
![]() Jeg er ikke særlig sportsinteressert, men eeennndddelliiiiig starter OL!!!!! ![]() (Kanskje det blir mulig å høre om LITT andre ting en steingærne fundamentalister som ikke nødvendigvis trenger strektegninger for å lage bråk...., og god helg til dem ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag her fra Skottland hvor solen skinner og ukens forelesninger naa er avsluttet og det snart er helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Vad studerar du i EDI? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Da er jeg på vei hjem fra Bangkok etter 3 kompakte og lange dager her med møter og workshop. Har fått utrettet mye bra og spennende på disse dagene.
Sitter nå i Thai Executive Loungen, da denne er betydelig større og bedre enn SAS sin, og med EBG får jeg jo muligheten til å velge som jeg vil. Reiser hjem med SAS i kveld, og det blir vel aller helst å sove så godt jeg kan. Forhåpentligvis siste turen med de gamle stolene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Er're OL...????
![]() Mister litt tilknytningen her borte ... oevelsene gaar som 'best of'-reportasjer paa kveldene med masse reklame og liten interesse for ikke-amerikanske medaljevinnere .. Sitter paa Anchorage Ted Stevens International, paa utkikksmessaninen med gratis wi-fi og en stor kopp Starbucks. Klokken er 06.30, men kroppen min er fortsatt paa oestkysttid, noe som er uungaaelig med den doegnrytmen jeg har holdt mens jeg har vaert her ... Sitter med utsikt til min 757-300, to Alaska 737-200'er, en Cathay 744F og alt annet som maatte takse forbi her i tussmoerket. Sjekket inn tidlig hos NW som hadde glemt aa slaa av en automat, og ertet paa meg en TSA-agent fordi jeg hadde tatt ut laptop'en foer hun ba meg om det. Hoerte noe mumling bak meg som hoertes ut som 'smartass' ... gee .. ![]() Sitter og downloader morgenens podcasts, saa jeg har noe annet enn musikk aa hoere paa de fem-seks timene ned til Minneapolis... Lett snedrev, minus 8-10 grader og skarp og fin luft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]()
God helg i fra Bay Area. Endelig en helg som IKKE tilbringes sør for MOW-land i Central Georgia!!
![]() Den tidsforskjellen kan være god å ha, men kan virke begge veier ![]() Spent på hvordan OL dekkes av NBC, håper det blir litt alpint og skihopping, men har ikke for store forhåpninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Enig i karakteristikken av Warner Robins, men slik er det rundt de fleste stoerre militaerbasene ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]()
Ja det er sant det.. I Warner Robins var det iallefall litt restauranter i forhold til nede i Eastman hvor flyene skulle hentes. Der var det en McDonald og en Wendy's. Museumet på basen var jo helt supert. De som måtte tenke seg til disse trakter av verden må sjekke ut dette. http://www.museumofaviation.org/home.htm Her finnes blant annet en B-52, U-2, SR-71, C-141 samt myye mer.
Et bilde av basen på vei opp til Macon hvor vi måtte ta overnatting pga. været.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God frædda | CK | Flyforum | 12 | 30-03-2007 17:48 |
God FRÆDDA! | CK | Flyforum | 23 | 17-02-2006 20:28 |