![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Vurderer en shoppingtur til USA i juni. NYC er jo alltid bra, og jeg fikser gratis hotell der, men lurer på å prøve noe nytt. Dette blir en helgetur. Har vært i Boston, NYC, Washington DC, Seattle, LA, San Fransisco og Chicago tidligere. Noen som har forslag til byer jeg kan prøve?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Minneapolis?
Koselig by, passelig varmt om sommeren og light rail tar deg smertefritt fra flyplassen til Mall of America |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har gode erfaringer med shopping i orlando
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Memphis musikk og shopping.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
New York kan være temmelig klamt på Juni
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Orlando har en ganske grei premium outlet, men i juni er det ikke trivelig i Florida. Skal man dit, bør man velge mars/april eller september/oktober. I tillegg er vel ikke akkurat Orlando en spesielt koselig by man kan rusle rundt i sentrum i?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Anchorage er vel grei i juni og noe annerledes, ellers hva med en tur over grensen til Vancouver?
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Anchorage er fin om sommeren, men pass på at du ikke tar feil av damene og grizzlybjørn. Spottingen på flyplassen er også fantastisk.
Håper du legger merke til at jeg ikke anbefaler Atlanta .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå vet ikke jeg hvor chriscross holder til, men helgetur til Anchorage. Er ikke det drøyt langt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Er redd det ikke er så mye shopping igjen i memphis etter finanskrisen.
Hva med Denver? Fantastisk flott by og enkel å komme seg til. Masse shopping og god øl.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Støtter Denver etter akkurat å ha vært der.. Så har de Yard House med 133 ølsorter på tap
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Mange gode forslag her, bare å fortsette. MSP virket faktisk fristende, men litt klønete med Star eller One World om en ikke vil innom ORD?
Er Denver noe å se altså, og shoppingen er bra? Er jo greit med byer hvor en får bra hoteller billigere enn NYC/London. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Jeg har vært i Philadelphia 4 ganger og synes det er en veldig fin by, oversiktlig. Inne i byen ligger et stort Macy's, og i utkanten et av USA's største shoppingsentre, King of Prussia, og det skal være et interessant omland, med mange fine småbyer. Fra Newark kan man ta toget, Amtrak 1t 10 min, eller New Jersey togene ned til Trenton med overgang til Philadelphia forstadstog Septa. Med bil ca 1,5 time fra Newark.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Fjellpasset Sondbjo snakker om er antageligvis Mount Evans, Nord-Amerikas høyeste asfalterte vei. Går vel opp til ca 4300 m høyde. En utrolig utsikt fra toppen og man kjenner høydesyken snike seg innpå.
Det er ca 1,5 time med bil vest for Denver. Etter et år i Vest-Nebraska, støtter jeg Denver jeg altså. Det er direkterute dit både med Icelandair, Lufthansa og British Airways.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Litt langt fra NYC men støtter forslaget om Vancouver, super by!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Newcomer
|
![]()
San Antonio, TX. Må være en av de beste amerikanske byene å gå til fots i ( langs kanalene ), og er viktig historisk ( slaget ved Alamo ). De fleste amerikanske byer av litt størrelse har mer en nok av shopping muligheter, så det mangler nok ikke der heller. Er ikke ille langt til Houston, så en dagstur via Galveston vil også være å anbefale.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tilgjengelighet på enveis EB-reiser til USA i juni | meheeco | Reiseforum | 6 | 22-11-2012 20:01 |
Atlanta-USA-JUNI 2011 | VIVALDI | Småprat | 3 | 20-04-2011 17:23 |
Flypriser til USA juni-juli 2010 | FlightDeck | Reiseforum | 9 | 03-11-2009 22:10 |
USA tallene for juni | Tommy777 | Flyforum | 0 | 07-07-2009 23:20 |
42 prosent flere nordmenn til USA i juni | MartinL | Flyforum | 72 | 23-09-2008 16:24 |