![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
OSL - HEL - PEK - HEL –OSL
Hei. Har lagt inn en TR her inne tidligere, og fikk såpass OK tilbakemeldinger at jeg tenkte jeg også skulle forsøke meg på en til. Denne gangen blir det en beskrivelse av årets sommerferie som gikk til Beijing med to voksne og to små barn. Dette var vår første langtur med fly med to småbarn, så jeg prøver å vinkle litt på hvordan det gikk. Ang reisemålet hadde vi lyst til å finne på noe litt mere eksotisk i år enn bare sommerhus i Danmark. Siden vi ikke har vært i Asia tidligere begynte jeg å lete litt i den retningen, og når det dukket opp noen gode tilbud fra Finnair til Beijing brukte jeg ganske kort tid på å selge inn ideen til kone og barn. Pris for økonomiklasse for oss 4 ble ca 14500 kr og det syntes jeg ikke var så ille. Så derfor ble det en tidlig sommerferie på oss i år, den siste uken jeg fant disse prisene fra Finnair. Skulle gjerne allerede reist avgårde på lørdag, men siden vi skulle i bryllup den helgen måtte vi nok pent vente med å reise til mandag. Her vil nå følge poster med beskrivelse av segment for segment av turen. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Finnair med rute til Beijing Daxing | Someone | Flyforum | 2 | 20-11-2019 15:28 |
Finnair med ny rute til Xi'an | jefi99 | Flyforum | 4 | 28-04-2013 00:47 |
Med Finnair til Helsinki... | EB | TripReports | 12 | 12-12-2008 00:05 |
Familietur til solen i november | CK | Reiseforum | 13 | 24-04-2008 09:54 |